najnowsze ploty

Data: 2010-02-16 18:05:18
Autor: kszyhu fr@ckowiak
najnowsze ploty
Dnia 16-02-2010 o 07:47:48 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

T-mac - Jeffries + Hill + Harrington/Hughes

Z punktu widzenia fantasy dla mnie bajka. 3mam kciuki za ten deal.
Czyzby Antoni i Walsh naprawde sprawili ze ktos uwierzyl w Jeffriesa?

Camby - Blake + Outlaw

Niemal od razu przyszło mi do głowy pytanie, gdyby trade doszedł do skutku  - czy Camby połamie się w Portland? Bo że klimat w Oregonie nie sprzyja  kościom centrów, to wiadomo.

pzdr
kszyhu

Data: 2010-02-16 23:03:46
Autor: wiLQ
najnowsze ploty
kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Camby - Blake + Outlaw

Niemal od razu przyszło mi do głowy pytanie, gdyby trade doszedł do skutku  - czy Camby połamie się w Portland?

Dobre pytanie... i wyjasnia dlaczego Camby wcale nie chce tam isc ;-)

--
pzdr
wiLQ

najnowsze ploty