najnowszy sądasz

Data: 2009-07-09 07:35:36
Autor: Grzegorz Z.
najnowszy sądasz
(...) 11 lat temu 63 proc. Polaków uważało, że aborcja jest
niedopuszczalna, dzisiaj tego zdania jest 68 proc. Rozwód za
niedopuszczalny uważało w 1998 r. 43 proc., obecnie - 51 proc., zdradę
- 77, dzisiaj - 89 proc. (...)

Badanie "Rodzina - religia - społeczeństwo 2009" przeprowadzono od 1
do 10 maja 2009 r. na ogólnopolskiej próbie 1334 respondentów od 18.
roku życia. Badanie porównawcze z 1998 r. wykonał pallotyński Instytut
Statystyki Kościoła Katolickiego na próbie 1171 dorosłych Polaków..

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/maleje-zaufanie-do-instytucji-koscielnych,1336025

Data: 2009-07-09 08:00:24
Autor: J-23
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 16:35, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Mnie nikt nie pytal. A jestem za aborcja, i 3 razy sie rozwodzilem.
Sondasz jest do kitu!

J-23 itede

Data: 2009-07-09 17:43:09
Autor: Piotr
najnowszy sądasz
Dnia Thu, 9 Jul 2009 08:00:24 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Mnie nikt nie pytal. A jestem za aborcja, i 3 razy sie rozwodzilem.
Sondasz jest do kitu!

Hm, ja też byłbym za aborcją takich typków, jak ty. Piotr

Data: 2009-07-09 09:19:12
Autor: J-23
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 17:43, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Sondasz jest do kitu!

Hm, ja też byłbym za aborcją takich typków, jak ty.

Wuj mnie to obchodzi, czyli olewam cieplym moczem takie kato-bzdety.

Data: 2009-07-09 18:20:47
Autor: Piotr
najnowszy sądasz
Dnia Thu, 9 Jul 2009 09:19:12 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Wuj mnie to obchodzi, czyli olewam cieplym moczem takie kato-bzdety.

Cały "pachniesz" tym moczem...
Piotr

Data: 2009-07-09 09:24:27
Autor: J-23
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 18:20, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 9 Jul 2009 09:19:12 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Wuj mnie to obchodzi, czyli olewam cieplym moczem takie kato-bzdety.

Cały "pachniesz" tym moczem...
Piotr

wachaj "se" do upojenia, bo jeszcze sr.m na tzw. "wartosci" - tu juz
masz pelen "bukiet"

Data: 2009-07-09 21:15:45
Autor: Piotr
najnowszy sądasz
Dnia Thu, 9 Jul 2009 09:24:27 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

wachaj "se" do upojenia, bo jeszcze sr.m na tzw. "wartosci" - tu juz
masz pelen "bukiet"

A po co ja miałbym jakiegoś zasrańca wąchać? Idź do swoich i tam sobie
na siebie szczajcie i wkładajcie sobie wzajemnie do dupy.
Piotr

Data: 2009-07-09 21:42:41
Autor: J-23
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 21:15, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

A po co ja miałbym jakiegoś zasrańca wąchać? Idź do swoich i tam sobie
na siebie szczajcie i wkładajcie sobie wzajemnie do dupy.

Marzyciel!
Wiecej wdzieku, to Cie jakis Marucha z litosci "przeleci".

Data: 2009-07-09 21:46:41
Autor: mkarwan
najnowszy sądasz
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e5d8300f-ec24-4aae-8d88-e35266db295fi6g2000yqj.googlegroups.com...

Sondasz jest do kitu!

ortografia się kłania http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BF
http://so.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BF

Data: 2009-07-09 21:41:00
Autor: J-23
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 21:46, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e5d8300f-ec24-4aae-8d88-e35266db295fi6g2000yqj.googlegroups.com...

>Sondasz jest do kitu!

ortografia się kłaniahttp://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BFhttp://so.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BF

Nie mow, taki jestes przystojny?
Bo ze enelegentny, to slychac, widac, i czuc!

Data: 2009-07-09 16:39:38
Autor: PesTYcyD
najnowszy sądasz
cóż zwykła usługa na zamówienie. Teraz będą mogli się powoływać na oficjalne dane

Data: 2009-07-09 17:43:05
Autor: konserwator
najnowszy sądasz

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:048bdc48-51f7-48cf-a169-d8518bf0d02bx3g2000yqa.googlegroups.com...
(...) 11 lat temu 63 proc. Polaków uważało, że aborcja jest
niedopuszczalna,

i zyjesz biedaku?

Data: 2009-07-09 11:40:23
Autor: Grzegorz Z.
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 17:43, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:048bdc48-51f7-48cf-a169-d8518bf0d02bx3g2000yqa.googlegroups.com...
(...) 11 lat temu 63 proc. Polaków uważało, że aborcja jest
niedopuszczalna,

i zyjesz biedaku?

Wierzysz w wyniki sondaży?

Data: 2009-07-10 08:16:21
Autor: Vic
najnowszy sądasz
Grzegorz Z. wrote:
Wierzysz w wyniki sondaży?

Wierzy. Ale tylko w te, ktorych wyniki sa po jego mysli :) Wszystkie inne sa zmanipulowane przez wiadome sily (i kregi)...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-09 21:47:23
Autor: mkarwan
najnowszy sądasz

masz problemy z ortografią http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BF
http://so.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BF

Data: 2009-07-10 09:30:08
Autor: Grzegorz Z.
najnowszy sądasz
On 9 Lip, 21:47, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:048bdc48-51f7-48cf-a169-d8518bf0d02bx3g2000yqa.googlegroups.com...

masz problemy z ortografiąhttp://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BFhttp://so.pwn.pl/lista.php?co=sonda%BF

Wiecie co Urwan?

Znam przemiłą kobietę po KUL-u.

Jest zupełnie normalna, ale może to dlatego że skończyła też drugie
studia gdzie indziej.

Wy Urwan na KULawej uczelni poprzestaliście?

Data: 2009-07-11 13:12:07
Autor: jadwiga
najnowszy sądasz

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6b1ec2f4-5a7f-4c34-8927-583787b681cbh18g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

urwan jesli juz cokolwiek skonczyl to najwyzej parafialna szkolke przygotowujaca go na ministranta .
Wsrod najwazniejszych przedmiotow jakie studiowal to ciagniecie druta , odtylcowosc i meska calusnosc !.

Salci

Data: 2009-07-10 08:19:41
Autor: Vic
najnowszy sądasz
Grzegorz Z. wrote:
 Rozwód za
niedopuszczalny uważało w 1998 r. 43 proc., obecnie - 51 proc., zdradę
- 77, dzisiaj - 89 proc. (...)

Gdyby jeszcze zestawic te dane z iloscia rozwodow w 1998 oraz dzisiaj, to dopiero byloby o czym pisac :)
Rosnie liczba uwazajacych rozwod za niedopuszczalny, rosnie tez (i to bardzo dynamicznie) liczba rozwodow. Oznaczac to moze, ze przecietny Polak rozwodzac sie uwaza to za niedopuszczalne :)

Data: 2009-07-10 08:58:47
Autor: colping
najnowszy sądasz

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h36n6r$ksf$1mx1.internetia.pl...
Grzegorz Z. wrote:
[...]

   patrzta i podziwiajta.  byl tu juz raz podobny filozof gazeciany.

   katon straszy czy jakostak mu belo.

   em

Data: 2009-07-10 09:43:50
Autor: Vic
najnowszy sÂądasz
colping wrote:
   patrzta i podziwiajta.  byl tu juz raz podobny filozof gazeciany.

   katon straszy czy jakostak mu belo.

Zatem liczba rozwodow spada?

Data: 2009-07-10 09:58:33
Autor: colping
najnowszy sądasz

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h36s4j$1rc$2mx1.internetia.pl...
colping wrote:
   patrzta i podziwiajta.  byl tu juz raz podobny filozof gazeciany.

   katon straszy czy jakostak mu belo.

Zatem liczba rozwodow spada?

-- plazoVic

"Wszyscy chca naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrac" SJL

  nie glupkow rosnie

  ar

Data: 2009-07-10 10:06:32
Autor: Vic
najnowszy sÂądasz
colping wrote:
  nie glupkow rosnie

No to sobie pogadales. Masz wiecej takich blyskotliwych przemyslen?

Data: 2009-07-10 10:34:39
Autor: colping
najnowszy sądasz

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h36tf6$1vb$2mx1.internetia.pl...
colping wrote:
  nie glupkow rosnie

No to sobie pogadales. Masz wiecej takich blyskotliwych przemyslen?

-- plazoVic

"Wszyscy chca naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrac" SJL

   nie jestesmy per du smiotku.

   ar

Data: 2009-07-10 10:59:15
Autor: Vic
najnowszy sÂądasz
colping wrote:
   nie jestesmy per du smiotku.

Na drzewo!

Data: 2009-07-10 16:12:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
najnowszy sądasz
Vic wrote:

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Niektórzy rozwodzą się po kilka razy. ;)

Gdyby zrobić sondaż na temat rzucania niedopałków na chodniki, to pewnie
byłoby 99% przeciwników. I co z tego?

Takie sondaże można sobie wsadzić...
--
Pit