najsz³o mnie takie skojarzenie / porównanie, paralera /

Data: 2010-09-08 12:19:59
Autor: apr...
najsz³o mnie takie skojarzenie / porównanie, paralera /
jak wiadomo braæ urzêdnicza ro¶nie z miesi±ca na miesi±c i nie ¿ebym co¶ sugerowa³, ale czy nie widzicie w tym stwierdzeniu: "nasze domy wasze ulice"
oraz referatu bodaj¿e bermana o nie afiszowaniu siê wy¿szymi stanowiskami, zwi±zku z tym¿e rozrostem administracji ?

Data: 2010-09-08 14:23:48
Autor: Jarek od k¿y¿a
najsz³o mnie takie skojarzenie / porównanie, paralera /

Para co?

Przemys³aw Warzywny

--

"B±d¼my lito¶ciwi dla polityków, którzy nie wiedz±, co mówi±. Nie bêdê siê znêca³ nad Jaros³awem Kaczyñskim, bo on ma wystarczaj±co du¿o problemów."

Data: 2010-09-08 12:28:52
Autor: apr...
najsz³o mnie takie skojarzenie / porównanie, paralera /
Jarek od k¿y¿a <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³(a):

Para co?

Przemys³aw Warzywny

--

"B±d¼my lito¶ciwi dla polityków, którzy nie wiedz±, co mówi±. Nie bêdê siê znêca³ nad Jaros³awem Kaczyñskim, bo on ma wystarczaj±co du¿o problemów."
paralela oczywi¶cie, ale wicie rozumicie przyk³ad idzie od dona, on to powiedzia³by palarera.

Data: 2010-09-08 14:56:59
Autor: Jarek od k¿y¿a
najsz³o mnie takie skojarzenie / porównanie, paralera /

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³

paralela oczywi¶cie, ale wicie rozumicie przyk³ad idzie od dona...

W twoim przypadku od dna.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-09-08 15:00:40
Autor: apr...
> [...]

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³

> paralela oczywi¶cie, ale wicie rozumicie przyk³ad idzie od dona...

oj qwa przemo, POmijaj±c twoje przywi±zanie do gwnianej gazety i kondona to jak ty ew. wy uwa¿acie, czy dobrze dla finansów kraju jest z rosn±ca w POstêpie geometrycznym armia urzêdnicza ?

Data: 2010-09-09 02:31:18
Autor: Jaksa
najszło mnie takie skojarzenie / porównani e, paralera /
On Wed, 08 Sep 2010 17:00:40 +0200,  apr... <aprecjator@nospam.gazeta.pl>  wrote:

Jarek od kżyża <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

> paralela oczywiście, ale wicie rozumicie przykład idzie od dona...

W twoim przypadku od dna.

Przemysław Warzywny

oj qwa przemo, POmijajÄ…c twoje przywiÄ…zanie do gwnianej gazety i kondona  to
jak ty ew. wy uważacie, czy dobrze dla finansów kraju jest z rosnąca w
POstępie geometrycznym armia urzędnicza ?

Zadales mu zbyt trudne pytanie.
To nieludzkie.

Jaksa

najsz³o mnie takie skojarzenie / porównanie, paralera /