najszybszy GeForce na AGP - a moze ATI?

Data: 2009-12-27 15:26:35
Autor: qwerty
najszybszy GeForce na AGP - a moze ATI?
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b376d91$1@news.home.net.pl...
Aha - nie interesuje mnie wymiana płyty głównej, więc proszę bez trucia
o PCI-E.

4670?

Data: 2009-12-27 15:56:58
Autor: Michał
najszybszy GeForce na AGP - a moze ATI?
4670?

Ciężko dostać. Nowy 4650 kosztuje poniżej 300 zł łącznie z wysyłką a i tak jest sporo wydajniejszy od 7800GS:

384 GFlops vs 96 GFlops
5200 pkt 3dMark06 vs 3450 pkt 3dMark06
64 shadery (320 jak kto woli) vs 16PS+6VS

Jeśli MUSI być nVidia, to wspomniany 7800GS kosztuje stówkę drożej (i to używany)

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-12-27 16:09:39
Autor: qwerty
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh7t9f$6ed$1@nemesis.news.neostrada.pl...
4670?

Ciężko dostać. Nowy 4650 kosztuje poniżej 300 zł łącznie z wysyłką a i tak jest sporo wydajniejszy od 7800GS:

Ja to wiem, ty to wiesz. Ale Andrzej szuka najszybszej karty graficznej. Nie określił do jakiej kwoty.

Data: 2009-12-27 16:39:29
Autor: Michał
najszybszy GeForce na AGP - a moze ATI?
Andrzej szuka najszybszej karty graficznej. Nie określił do jakiej kwoty.

Pytanie, czy jest sens szukać ze świecą 7950GT używki za 500 zł,
czy kupić pierwszego z brzegu 4650 za 280 zł (nota bene wydajniejszego od 7950GT) lub doradzanego przez Ciebie 4670 na którym nawet Dirt 2 ruszy bez problemu.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-12-27 18:25:19
Autor: Andrzej Lawa
qwerty pisze:

Ciężko dostać. Nowy 4650 kosztuje poniżej 300 zł łącznie z wysyłką a i
tak jest sporo wydajniejszy od 7800GS:

Ja to wiem, ty to wiesz. Ale Andrzej szuka najszybszej karty graficznej.
Nie określił do jakiej kwoty.

Powiedzmy, że cena jest drugorzędna, ale jeśli różnica będzie bardzo
drastyczna przy niewielkiej różnicy wydajności...

Niemniej jednak preferuję GeForce z uwagi na bezproblemowe działanie z
linuxem - z ATI nie miałem okazji sprawdzić, a z linuxowymi sterownikami
ATI robi jakieś dziwne numery...

Data: 2009-12-28 08:30:21
Autor: Leszek K.
Dnia Sun, 27 Dec 2009 18:25:19 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Niemniej jednak preferuję GeForce z uwagi na bezproblemowe działanie z
linuxem - z ATI nie miałem okazji sprawdzić, a z linuxowymi sterownikami
ATI robi jakieś dziwne numery...

Ostatni zestaw ati+linux, który mi sprawiał problemy redhat w okolicach
1995 r. i ati rage128. Te problemy z ati i linuksem to legenda.

Data: 2009-12-27 18:23:06
Autor: Andrzej Lawa
qwerty pisze:
[...]

Jak pisałem do ATI ktoś musiałby mnie przekonać _elokwentnie_ - a nie
lakonicznie ;)

najszybszy GeForce na AGP - a moze ATI?