najszybszy pojazd w korkach?

Data: 2010-10-29 17:32:04
Autor: Don Pedro
najszybszy pojazd w korkach?
W dniu 2010-10-29 17:20, Monster pisze:
Wg Teelexpresu wynika ze to jednak nie moto-w dzisiejszej prĂłbie przez
miasto-trasa dość długa,jechal pół godziny

Ale kto?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-10-29 08:42:51
Autor: AZ
On 29 Paź, 17:32, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-10-29 17:20, Monster pisze:

> Wg Teelexpresu wynika ze to jednak nie moto-w dzisiejszej próbie przez
> miasto-trasa dość długa,jechal pół godziny

Ale kto?

W Wawie zrobili test, z pod UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.
Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min. Mi ta sama trasa z
dalekiej Płochocińskiej na Żelazną zajmuje góra 20-25min...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-29 12:18:28
Autor: Nikanor
On 29 Paź, 17:42, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.
Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min...

Motocykl z wózkiem? Otherwise to co on musiał robić, żeby jechać
dłużej niż 20-25 minut?

A druga sprawa, że w 25 minut tę trasę zrobi byle kto na byle
skuterze. A 33 min. na rowerze to musi być niezły alleycat.

--
Nikanor
[SH300, DR350, Agility125 - na wydaniu]

Data: 2010-10-29 17:49:34
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-10-29 17:42, AZ pisze:

W Wawie zrobili test, z pod UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.
Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min. Mi ta sama trasa z
dalekiej Płochocińskiej na Żelazną zajmuje góra 20-25min...

Ale ty masz szportowe opony :-D

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-10-29 09:01:41
Autor: xwx
On 29 Paź, 17:49, Michał V-R <michal...@o2.pl> wrote:

> W Wawie zrobili test, z pod UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.
> Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min.

Słuchałem dziś Mateusza Korobacza podczas treningu MotoGP na
Sportklubie i to On był tym motocyklistą. Co się okazało? Kazali
konkurować Poznaniakowi bez znajomości topografii tego miasta na
ulicach stolycy i na dodatek podali mu miejsce mety z drugiej strony
PKiN - żenada:/

Pozdrawiam
xwx

Data: 2010-10-29 18:03:23
Autor: gildor
AZ pisze:
[...]

spod

Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min. Mi ta sama trasa z
dalekiej Płochocińskiej na Żelazną zajmuje góra 20-25min...

no, a potem rowerzysta 15min na prysznic i 5min na przebranie w pracy. warunek: prysznic jest dostępny w pracy. bo ~30km/h rowerem średniej, to raczej mało nie jest.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-10-29 18:11:37
Autor: Roman Niewiarowski
najszybszy pojazd w korkach?
W dniu 2010-10-29 18:03, gildor pisze:

spod

skond ?
Dzie poleciol ?
Stalo mu sie co ?

no, a potem rowerzysta 15min na prysznic i 5min na przebranie w pracy.
warunek: prysznic jest dostępny w pracy. bo ~30km/h rowerem średniej, to
raczej mało nie jest.

moze mial silnik, w tym rowerze ? ;)

--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html
DT 125r - do sprzedania

Data: 2010-10-29 18:30:43
Autor: gildor
Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2010-10-29 18:03, gildor pisze:
spod

skond ?
Dzie poleciol ?
Stalo mu sie co ?

spod! duży spodek! UFO

no, a potem rowerzysta 15min na prysznic i 5min na przebranie w pracy.
warunek: prysznic jest dostępny w pracy. bo ~30km/h rowerem średniej, to
raczej mało nie jest.

moze mial silnik, w tym rowerze ? ;)

a może poszli do lasu? wzięli sporotowca motocyklowego to i kolarz był pewnie zawodowcem.

Data: 2010-10-29 17:41:51
Autor: Arni
Don Pedro pisze:
W dniu 2010-10-29 17:20, Monster pisze:
Wg Teelexpresu wynika ze to jednak nie moto-w dzisiejszej próbie przez
miasto-trasa dość długa,jechal pół godziny

Ale kto?

ten trzeci.
niezla korelacja do testu: ineligencja kontra rodzaj pojazdu

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-10-29 19:22:08
Autor: Monster
najszybszy pojazd w korkach?
W dniu 2010-10-29 17:32, Don Pedro pisze:

Ale kto?
ups,rowersa zjadłem:-\

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-10-29 10:57:40
Autor: AZ
On 29 Paź, 19:22, Monster <al...@op.pl> wrote:
> Ale kto?

ups,rowersa zjadłem:-\

Chyba bicyklistę.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-29 20:03:11
Autor: Monster
najszybszy pojazd w korkach?
W dniu 2010-10-29 19:57, AZ pisze:

ups,rowersa zjadłem:-\

Chyba bicyklistę.

nie mogłem się zdecydować jak go wpisać i przegapiłem:-P
--
Tomek
BMW R1100S

najszybszy pojazd w korkach?