najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)

Data: 2012-04-15 23:36:55
Autor: nadcisnieniowiec
najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
Szukam dobrej oferty, dzięki czemu telefony będą mogły robić za coś w rodzaju walkie-talkie :)
Musi to być oferta dostępna dla nowych klientów, na kartę i to taką, którą można kupić w najbliższym kiosku na rogu, lub bez problemu na allegro, bez rejestracji w jakimś markecie czy zakładaniu konta(mbank).
Wiem już o nielimitowanych rozmowach w simplusie po 29gr, ale ich startery są strasznie krótko ważne, kolejna ciekawa propozycja to Taktak i starter z dwoma kolejnymi numerami-między nami. Tutaj co pół godziny warto się rozłączyć, żeby nie naliczało dodatkowo.
Ostatnie o czym wiem to pakiet 1200 minut za 6zł w orange, można kupować ile się chce. Jest coś jeszcze tego typu w innych sieciach?

Data: 2012-04-15 22:43:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Apr 2012 23:36:55 +0200, nadcisnieniowiec napisał(a):

[...]

Timobajl dopiero co reklamował starter z dwoma simami i bezpłatnymi
połączeniami między nimi przez rok.
o.. chyba to:
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/startery

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-16 08:10:12
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:140oagc2kd7ot.dlglepper.institute.com...
[...]

Przecież napisałem o tym

Data: 2012-04-15 23:49:04
Autor: Maciek
Użytkownik "nadcisnieniowiec" <highpressure@blood.com> napisał w wiadomości news:4f8b3f85$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

Ostatnie o czym wiem to pakiet 1200 minut za 6zł w orange, można kupować ile się chce. Jest coś jeszcze tego typu w innych sieciach?

1200 minut za 6 zł i jeszcze się zastanawiasz przy koncie ważnym rok? Czy chcesz sprawdzić po ilu godzinach zacznie Cię boleć ucho? Mój rekord sprzed lat to 3h 13m 34s i zapewniam, że przez następny dzień nie spojrzysz na słuchawkę ;)

Jest jeszcze Lycamobile ale tu pewnie odstraszy Cię opłata 0,29 zł za nawiązanie połączenia a później chyba tylko pół godziny gadki w tej cenie.
No i w Żabce nie mieli starterów a pocztą długo się czeka :P

--
Maciek.

Data: 2012-04-16 08:10:10
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jmffnf$8rd$1inews.gazeta.pl...
[...]

A słyszałeś o zestawie słuchawkowym lub głośnomówiącym? :)

Jest jeszcze Lycamobile ale tu pewnie odstraszy Cię opłata 0,29 zł za nawiązanie połączenia a później chyba tylko pół godziny gadki w tej cenie.
No i w Żabce nie mieli starterów a pocztą długo się czeka :P

Dodam do listy

Data: 2012-04-17 07:05:19
Autor: Marek Dyjor
nadcisnieniowiec wrote:
[...]

jak kogoś nie stać na rozmowy to skąd weźmie na słuchawkę...  ;-)

zresztą wszystkie drobne poszły na lexusa  :)

Data: 2012-04-16 00:22:30
Autor: Tomek
[...]

Play Fresh. 10 pln miesięcznie za darmowe połączenia ze wszystkimi numerami w Play. 4pln więcej niż Orange, ale może Ci wystarczy te 1200 minut.

Data: 2012-04-16 01:12:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-04-16 00:22, Tomek pisze:

Play Fresh. 10 pln miesięcznie za darmowe połączenia ze wszystkimi

Efektywnie 7,5zł/miesiąc, bo trzeba wziąć pod uwagę, że pierwszy miesiąc stanu darmowego będzie za darmo po doładowaniu za 30zł.

--
Liwiusz

Data: 2012-04-16 18:51:43
Autor: Grzexs
[...]

Ale i tak 10 PLN za DARMOWE brzmi nieźle :)

--
Grzexs

Data: 2012-04-17 00:02:54
Autor: Animka
W dniu 2012-04-16 01:12, Liwiusz pisze:
[...]

Patrzę dzisiaj w Play Online i chyba widzę nową usługę.
Za 10 zł. m-cznie: nieograniczony czas rozmów na wszystkie telefony stacjonarne.
Jeszcze nie wiem czy na infolinię banku mającą numer  np: +48790500500 teĹź jest bez opłat?

--
animka

Data: 2012-04-16 05:28:31
Autor: phungus
nadcisnieniowiec <highpressure@blood.com> napisał(a):
Wiem już o nielimitowanych rozmowach w simplusie po 29gr, ale ich startery są strasznie krótko ważne,

W sim+ za piatala gadasz przez 30 dni 'za darmo'. Ale z ta waznoscia konta, to
masz racje...:-(

Pozdro,
ph.

Data: 2012-04-16 08:47:42
Autor: tl

http://www.heyah.pl/freeyah

Data: 2012-04-16 00:34:21
Autor: Janeo
On 16 Kwi, 08:47, tl <tl...@poczta.gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-04-15 23:36, nadcisnieniowiec pisze:

> Szukam dobrej oferty, dzięki czemu telefony będą mogły robić za coś w
> rodzaju walkie-talkie :)

http://www.heyah.pl/freeyah

Jeszcze parę miesięcy temu moje rozmowy VoIP po gprs  (z konieczności)
szczególnie w godzinach szczytu były dla mnie mordęgą. Od kiedy to
internet po gprs stał się tak idealny dla tych celów, że go
proponujesz?

Data: 2012-04-16 09:59:59
Autor: tl
W dniu 2012-04-16 09:34, Janeo pisze:
[...]

Parę miesięcy temu korzystałeś z tej aplikacji ? Jako stałego "lokatora" grupy voip nie muszę Ci chyba robić wykładu o priorytetach, flagach, kolejkowaniu i kompresji pakietów RTP. Skoro dostawca netu wprowadza daną usługę przy pomocy swojej aplikacji to zakładam, że odpowiednie parametry dla tych pakietów ustawił. A to czy tak zrobił, czy nie jest do sprawdzenia za darmola. Zgodnie z zapytaniem twórcy wątku ta usluga najbardziej przypomina walkie-talkie.

Data: 2012-04-16 10:04:02
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmgjil$19s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może źle się trochę wyraziłem. To ma robić za walkie-talkie, a nie być nim technicznie. Wiem że jest taka usługa Naciśnij I Mów, działa to właśnie po GRPS, ale mi chodzi o zwykła rozmowę głosową z maksymalnie dużym limitem, telefony będą podłączone do ładowarki, więc chyba jednak simplus się tu przyda, 29gr za rozmowę, tylko ciekawe po jakim czasie rozłączają? :)

Data: 2012-04-16 18:14:31
Autor: tl
W dniu 2012-04-16 10:04, nadcisnieniowiec pisze:

[...]

To nie jest usługa naciśnij i mów ale skoro upierasz się płacić za coś co możesz mieć za darmo to bierz np. stan darmowy w playu.

Data: 2012-04-16 19:28:40
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmhghs$og9$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Push_to_talk idzie pakietowo, więc niewiele się różni od voipa.
Nie chcę żadnego voip, voip jest zły.
Poza tym to freeya wymaga smartfona, a zastosowane będą najtańsze nokie.

Data: 2012-04-17 00:07:19
Autor: Animka
[...]

Zauważylam, że po gprs nie za bardzo samsung chce mnie łączyć . Np ze stroną Samsung Apps. Po Wifi to zasuwa, tzn działa.

--
animka

Data: 2012-04-16 20:30:44
Autor: adresss
najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
On Sun, 15 Apr 2012 23:36:55 +0200, "nadcisnieniowiec"
<highpressure@blood.com> wrote:

Szukam dobrej oferty, dzięki czemu telefony będą mogły robić za coś w rodzaju walkie-talkie :)

no to moze kup sobie walkie-talkie? Raz inwestujesz i do konca zycie
masz za free. Albo CB i anteny na dachu.

A jakie odleglosci sa pomiedzy miejscami?

--
ThinkXtra

Data: 2012-04-16 21:51:58
Autor: nadcisnieniowiec

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:p7poo7pm64hddb1a43u43q12aj3il2lkck4ax.com...
[...]

100 km, co za pytania?
Nie potrzebuje złotych rad o radiokomunikacji, mam konretny pomysł i interesują mnie tylko taryfy komórkowe z tego typu usługami :)
To ma służyć góra przez dwa miesiące.

Data: 2012-04-16 21:54:13
Autor: Ignacy
Użytkownik "nadcisnieniowiec" <highpressure@blood.com> napisał w wiadomości news:4f8c786c$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
100 km, co za pytania?
Nie potrzebuje złotych rad o radiokomunikacji, mam konretny pomysł i interesują mnie tylko taryfy komórkowe z tego typu usługami :)
To ma służyć góra przez dwa miesiące.

Przez internet przez Skype

Data: 2012-04-16 22:53:39
Autor: nadcisnieniowiec

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości news:jmhtd6$3g6$1inews.gazeta.pl...
[...]

O zbawco, nie wiedziałem wcześniej o tym komunikatorze dziękuje Ci! ;)
Proszę o trzymacie się tematu. Odpada skype, odpada voip, odpada telegazeta czy co tam jeszcze wymyślicie, chodzi mi o taryfy tego typu w komórkach.

Data: 2012-04-17 00:01:30
Autor: Tomek
[...]

I jeszcze się zastanawiasz, masz wątpliwości i czekasz, aż ktoś poda tańszą wersję niż 12pln w Orange lub 20pln w Play? I my mamy się spuszczać, bo Ty sobie wymyśliłeś, że chcesz aż przez 2 miechy pogadać przez komórkę i szukasz codownego przepisu na najtańsze gadanie? Padłem. Nie mam już pytań.

Data: 2012-04-17 12:40:28
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:jmi4rq$ov9$1inews.gazeta.pl...

[...]

A do czego jest ta grupa? Poruszyłem wątek, podałem oferty które już znam z pytaniem czy ktoś słyszał o podobnych, nie potrzebuje rad zainstaluj skype, kup transponder czy gołębia pocztowego.
Wymyśliłem sobie coś takiego i tego się będę trzymać. Dzięki za pomysł z play, ale ktoś Cię pod przymusem trzyma w tym wątku? Padłeś? To weź powerade i powstań.

najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)