najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)

Data: 2012-04-16 08:47:42
Autor: tl
najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
W dniu 2012-04-15 23:36, nadcisnieniowiec pisze:
Szukam dobrej oferty, dzięki czemu telefony będą mogły robić za coś w
rodzaju walkie-talkie :)

http://www.heyah.pl/freeyah

Data: 2012-04-16 00:34:21
Autor: Janeo
On 16 Kwi, 08:47, tl <tl...@poczta.gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-04-15 23:36, nadcisnieniowiec pisze:

> Szukam dobrej oferty, dzięki czemu telefony będą mogły robić za coś w
> rodzaju walkie-talkie :)

http://www.heyah.pl/freeyah

Jeszcze parę miesięcy temu moje rozmowy VoIP po gprs  (z konieczności)
szczególnie w godzinach szczytu były dla mnie mordęgą. Od kiedy to
internet po gprs stał się tak idealny dla tych celów, że go
proponujesz?

Data: 2012-04-16 09:59:59
Autor: tl
W dniu 2012-04-16 09:34, Janeo pisze:
[...]

Parę miesięcy temu korzystałeś z tej aplikacji ? Jako stałego "lokatora" grupy voip nie muszę Ci chyba robić wykładu o priorytetach, flagach, kolejkowaniu i kompresji pakietów RTP. Skoro dostawca netu wprowadza daną usługę przy pomocy swojej aplikacji to zakładam, że odpowiednie parametry dla tych pakietów ustawił. A to czy tak zrobił, czy nie jest do sprawdzenia za darmola. Zgodnie z zapytaniem twórcy wątku ta usluga najbardziej przypomina walkie-talkie.

Data: 2012-04-16 10:04:02
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmgjil$19s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może źle się trochę wyraziłem. To ma robić za walkie-talkie, a nie być nim technicznie. Wiem że jest taka usługa Naciśnij I Mów, działa to właśnie po GRPS, ale mi chodzi o zwykła rozmowę głosową z maksymalnie dużym limitem, telefony będą podłączone do ładowarki, więc chyba jednak simplus się tu przyda, 29gr za rozmowę, tylko ciekawe po jakim czasie rozłączają? :)

Data: 2012-04-16 18:14:31
Autor: tl
W dniu 2012-04-16 10:04, nadcisnieniowiec pisze:

[...]

To nie jest usługa naciśnij i mów ale skoro upierasz się płacić za coś co możesz mieć za darmo to bierz np. stan darmowy w playu.

Data: 2012-04-16 19:28:40
Autor: nadcisnieniowiec
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmhghs$og9$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Push_to_talk idzie pakietowo, więc niewiele się różni od voipa.
Nie chcę żadnego voip, voip jest zły.
Poza tym to freeya wymaga smartfona, a zastosowane będą najtańsze nokie.

Data: 2012-04-17 00:07:19
Autor: Animka
[...]

Zauważylam, że po gprs nie za bardzo samsung chce mnie łączyć . Np ze stroną Samsung Apps. Po Wifi to zasuwa, tzn działa.

--
animka

najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)