najtańsza usługa cykliczna Orange Prepaid

Data: 2010-08-21 15:23:45
Autor: bastek72
najtańsza usługa cykliczna Orange Prepaid
pare tygodni temu pytałem o najtańszy sposób na
przedłużenie ważności rozmów przychodzących Orange

bo zależało mi na nieutraceniu Prepaida którego
planowałem doładować po upływie kilku tygodni. koledzy na grupie doradzili mi przedłużanie
przelewami sms-owymi, gdzie przelewając
5zł można 5 razy przedłużyć o 5 dni za 1 zlotówke
bo operator pobiera 0,20zł za przelew (25 dni).

znalazłem także na orange.pl informację o pakiecie MMS za 2 złote, z przedłużeniem 30 dni

oczywiście, przelewy nadal są tańsze (6x5 dni = 1,20)

*101*20# i jestem w popie
*500 i wg wskazań lektora wybieram pakiet MMS
*101*cośtam# i jestem w swojej taryfie
no i mam rozmowy przychodzące 30 dni. zeżarło 2zł, wg cennika, nie pobrało opłaty za ustawianie

tyle wprowadzenia, a teraz pytanie:

czy znacie cykliczną usługę prepaidową Orange (np. jakiś pakiet) 30 dniowy ale kosztujący połowę mniej tj. 1zł?

--

najtańsza usługa cykliczna Orange Prepaid