najtansze IKE - w którym Banku/TU?

Data: 2009-08-02 18:26:42
Autor: kredytywkarpaczu
najtansze IKE - w którym Banku/TU?
Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
co możecie mi polecić?

Data: 2009-08-02 20:34:01
Autor: Robert Wicik
Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000aaa.4a75be42newsgate.onet.pl...
Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
co możecie mi polecić?

IKE obligacji Skarbu Państwa
dostępne w PKO BP

Data: 2009-08-02 21:01:57
Autor: Valdi.Pavlack
najtansze IKE - w którym Banku/TU?
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:0560.00000aaa.4a75be42newsgate.onet.pl

Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
co możecie mi polecić?

Koniecznie chcesz się w to pakować?

Data: 2009-08-02 21:47:58
Autor: kredytywkarpaczu
> [...]
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:0560.00000aaa.4a75be42newsgate.onet.pl

> Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE

koniecznie chcę bezbelkowo oszczędzać na emeryturę
rozważam różne formy, w tym IKE dlatego pytam o koszty

Data: 2009-08-02 22:37:13
Autor: Valdi.Pavlack
najtansze IKE - w którym Banku/TU?
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:0560.00000ac6.4a75ed6enewsgate.onet.pl

koniecznie chcę bezbelkowo oszczędzać na emeryturę
rozważam różne formy, w tym IKE dlatego pytam o koszty

Póki jeszcze są w ofertach to skorzystaj z lokat antybelkowych - OF,
Eurobank, Getin.
Kiedy się skończą załóż sobie IKE - np. IKE Obligacje.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-02 22:54:26
Autor: perszing
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:

koniecznie chcę bezbelkowo oszczędzać na emeryturę
rozważam różne formy, w tym IKE dlatego pytam o koszty

Wierzysz, ze przez te kilkadziesiat lat panowie przy wladzy nie dobiora sie do Twoich pieniedzy? Jestes chyba niepoprawnym optymista.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Data: 2009-08-03 07:20:30
Autor: Darek
najtansze IKE - w którym Banku/TU?
Wierzysz, ze przez te kilkadziesiat lat panowie przy wladzy nie dobiora sie do Twoich pieniedzy? Jestes chyba niepoprawnym optymista.

W jaki sposób? To nie OFE

Darek

Data: 2009-08-02 22:14:38
Autor: Darek
najtansze IKE - w którym Banku/TU?
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
co możecie mi polecić?

Jak na bazie TFI to dobrym wyborem jest mBank

Darek

Data: 2009-08-03 09:39:52
Autor: u
[...]

A w którym są płatne ?
W znanych mi bankach posiadanie IKE jest darmowe.

Data: 2009-08-03 10:51:09
Autor: kredytywkarpaczu
> [...]

> co możecie mi polecić?

A w którym są płatne ?
W znanych mi bankach posiadanie IKE jest darmowe.

a w których konkretnie, znanych koledze bankach IKE jest darmowe?
i w których spośród darmowych kwota minimalnej miesiecznej wplaty
jest niska np. 50zł albo i 0zł (na razie słyszałem o mBanku ale go
nie lubię)

Data: 2009-08-03 11:45:45
Autor: u

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000b1e.4a76a4fdnewsgate.onet.pl...
a w których konkretnie, znanych koledze bankach IKE jest darmowe?

Google wskazują, ze chyba wszędzie są darmowe.
Zobacz np.:
http://www.rzu.gov.pl/czesto-zadawane-pytania/zabezpieczenie-emerytalne-indywidualne-konta-emerytalne
http://www.money.pl/gospodarka/rozmowyogospodarce/artykul/ike;kant;czy;wysoka;emerytura;-;czat;z;maciejem;witkowskim;z;mbanku,208,0,129488.html
http://bzwbkpartner.pl/72421

Data: 2009-08-03 10:54:00
Autor: kredytywkarpaczu
najtansze IKE - w którym Banku/TU?
> Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
> co możecie mi polecić?

A w którym są płatne ?

1) Pomyłka Kompletna Okropnie Bezczelna Pazerność znany szerzej pod skrótem PKO BP

wyczytałem coś o extra zwolnieniu dla platynowego klienta
który płaci 50zł za rachunek osobisty (znaczy inni płacą
także za IKE).

Data: 2009-08-03 11:29:13
Autor: u

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000b1f.4a76a5a8newsgate.onet.pl...
znany szerzej pod skrótem PKO BP
wyczytałem coś o extra zwolnieniu dla platynowego klienta
który płaci 50zł za rachunek osobisty (znaczy inni płacą
także za IKE).

Tu piszą, ze darmo
http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=1/id_product=000000000000252/np=1/podgrupa=5/section=stud

minimalna kwota to brak wpłat
ograniczeniem może być minimum dla niektórych TFI

inne przykładowe
http://www.ingbank.pl/u235/navi/32375

Data: 2009-08-03 11:51:30
Autor: kredytywkarpaczu
[...]

Oprocentowanie zmienne - 3,40% w skali roku

Data: 2009-08-03 12:06:14
Autor: u

Oprocentowanie zmienne - 3,40% w skali roku

OK. Albo rybki albo pipki:-)
Typowo kupujesz jakieś fundusze inwestycyjne, polisy, certyfikaty, lokaty.
Na IKE można stracić, tak samo jak bez IKE.

Pożytek z IKE, OFE jest wątpliwy, co już wielokrotnie sygnalizowano.
Jakiś zysk mag mieć rozrzutne lekkoduchy, które nie ciułają, bo jakoś to
będzie.

Znalazłem też drogie IKE ,by się pokajam, ze jednak nie wszyscy darmo
http://www.leggmason.pl/Image/File/dla_klientow_indywidualnych/ike/ULOTKA_IKE_styczen_2009.pdf

Nie chcesz  podatku belki, strat? Załóż sobie konto oszczędnościowe i
tygodniowe lokaty w eurobank z niewielkim procentem .
Na teraz wystarczy, potem się zobaczy jak sytuacja będzie się rozwijać.:-)

Data: 2009-08-03 11:40:59
Autor: u
[...]

Napewno właściwa tabelka ?
Chodziło o rachunek inwestycyjny w biurze maklerskim ?
Chodziło o karne opłaty za zerwanie IKE przed upływem roku ?
Chodziło o wpłaty gotówkowe w okienku ?

Data: 2009-08-03 15:36:36
Autor: kredytywkarpaczu
> [...]
> także za IKE).

Napewno właściwa tabelka ?
Chodziło o rachunek inwestycyjny w biurze maklerskim ?

Prowadzenie KONTO IKE INWESTYCJE 0,25% wartości aktywów nie mniej niż 20,00 zł z łaskawym zwolnieniem
z opłaty klientów platynowych.

Prowadzenie KONTO IKE OBLIGACJE
1 rok - 0,00% 2 rok - 0,16%
3 rok - 0,15%
4 rok - 0,14%
5 rok - 0,13%
6 rok - 0,12%
7 rok - 0,11%
8 rok i lata kolejne - 0,10%

Data: 2009-08-03 15:43:17
Autor: u

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000b76.4a76e7e4newsgate.onet.pl...
Prowadzenie KONTO IKE INWESTYCJE 0,25% wartości aktywów

Tego nie robi bank PKOBP, a Dom Maklerski PKO BP.

Data: 2009-08-03 14:02:20
Autor: Bartnick
[...]

O IKE Obligacje koledzy Ci już napisali. Sam mam, jako bezpieczny instrument na emeryturę, pieniądze są inwestowane w 10 letnie obligacje skarbowe.

PKO BP prowadzi też Konto IKE Inwestycje:

http://www.dm.pkobp.pl/index.php/id=ike/wiecej=1/zone=-1/section=ogol

Jest to właściwie rachunek maklerski z limitem wpłat jak dla IKE i z bonusem w postaci odbelkowania.
Atutem jest swobodne zarządzanie, jest hossa, kupujesz akcje, jest kiepsko bierzesz obligacje.
Co do opłat to polecam TOiP. Kiedyś się dowiadywałem, ale mogło się zmienić i nie chcę zamylić.
Z tego co pamiętam, to opłaty podobne jak dla prowadzenia rachunku maklerskiego.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-08-03 15:14:34
Autor: kredytywkarpaczu
[...]

to jest coś bliskiego temu, czego szukam.
gdyby jeszcze te prowizje (podobne do prowadzenia rachunku
maklerskiego) zbliżyć do zera, byłoby to IKE doskonałe

--

najtansze IKE - w którym Banku/TU?