[profit][orange] najtansze cos za punkty?

Data: 2009-08-18 08:28:39
Autor: michaça
[profit][orange] najtansze cos za punkty?
Witam,
Mam niecale 500pktow i chyba 15.IX mi przepadna bo nie widze czegos co mozna by za to kupic. Jest jakis pakiet minut albo cokolwiek co mozna kupic do 500pktow? Widze, ze sa jakies pakiety 10zl za 250pktow ale dzialaja tylko w abonamentach albo egzotyce typu meritum czy jedna ide na karte? A ja chce kupic cos do nowego orange GO - jest cos takiego?
Pozdr.
M.

Data: 2009-08-18 12:18:31
Autor: Wincynty

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:h6dhmn$lri$1news.wp.pl...
[...]

nie ma niestety - też to przerabiałem bo mi zostało mniej niż na zasilenie za 625 :( no i niestety przepadnie bo nie można punktów łączyć

Data: 2009-08-19 13:51:27
Autor: michaça
[profit][orange] najtansze cos za punkty?
nie ma niestety - te¿ to przerabia³em bo mi zosta³o mniej ni¿ na zasilenie za 625 :( no i niestety przepadnie bo nie mo¿na punktów ³¹czyÌ
szkoda :-(, dodatkowo na koncie zony mam tez okolo 450 (w sumie ponad 900), i tak warto bylo ;-) zobaczymy czy nowy program lojalnosciowy bedzie lepszy
pozdr.
m.

Data: 2009-08-19 15:56:33
Autor: Wincynty
[profit][orange] najtansze cos za punkty?

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:h6gp00$iug$1news.wp.pl...
nie ma niestety - te? to przerabia3em bo mi zosta3o mniej ni? na zasilenie za 625 :( no i niestety przepadnie bo nie mo?na punktów 3?czya
szkoda :-(, dodatkowo na koncie zony mam tez okolo 450 (w sumie ponad 900), i tak warto bylo ;-) zobaczymy czy nowy program lojalnosciowy bedzie lepszy

szkoda szkoda - punkciki przepadną

ja już niestety sienie dowiem jaki będzie nowy program bo umowa mi się kończy w lutym a nie zamierzam się męczyć z oranżadą... 3 lata to i tak za długo :)

[profit][orange] najtansze cos za punkty?