najtansze gigabajty w prepaidzie

Data: 2020-05-12 14:59:24
Autor: Jestem Nowy
najtansze gigabajty w prepaidzie
pytanie: która sieć i w jakiej taryfie proponuje najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

Data: 2020-05-13 00:15:16
Autor: Grzexs
najtansze gigabajty w prepaidzie
pytanie:
która sieć i w jakiej taryfie proponuje
najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

Jak potrzebujesz jednego gigabajta (nie więcej), to RedBullMobile - 3 PLN / 30 dni. Przy większych pakietach cena za 1 GiB spada.

--
Grzexs

Data: 2020-05-12 17:13:06
Autor: Jestem Nowy
W dniu środa, 13 maja 2020 00:15:19 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]

Jak potrzebujesz jednego gigabajta (nie więcej), to RedBullMobile - 3 PLN / 30 dni. Przy większych pakietach cena za 1 GiB spada.

mam prepaida z play ale zgorszyłem się drożyzną
np. 6 GB za 20zł to jest ponad 3zł za 1GB

zużywam około 18-19 GB w miesiącu, więc w play
musiałbym kupować 3 pakiety po 20zł = 60zł/miesiąc
koszmarnie drogo!

szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł
ale nie wiem czy to w ogóle jest realne

Data: 2020-05-12 18:05:00
Autor: Jestem Nowy
> [...]

koszmarnie drogo!

szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł

na razie wyszukałem na allegro.pl startery Plusa 6GB 2,13zł
te 6GB jest ważne 7 dni

kupując 19 starterów za 40,47 załapałbym sie na darmową wysyłkę smart do paczkomatu i zapewniłbym
sobie 19 tygodni internetu w których zużyłbym 19 starterów

wychodzi nieco poniżej 10zł/miesiąc

pytanie 1: czy uda mi się zarejestrować starter plusa
na poczcie polskiej? jeśli tak, to cudownie, gdyż mam rozwiązany problem dla którego założyłem niniejszy wątek

pytanie 2: czy plus ma jakieś ograniczenia w rejestracji
starterów przypisanych do 1 peselu? dotychczasowe doświadczenie wskazuje że Orange nie chce mnie
znać odkąd zarejestrowałem w niej kilkaset nr, a sieć play mnie
na razie toleruje z kilkudziesięcioma nr, t-mobile zarejestrowała
20 nr i ani jednego więcej nie przepuszcza; a co zrobi plus?!

Data: 2020-05-14 13:17:39
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-13 o 03:05, Jestem Nowy pisze:
[...]

Nie szkoda ci czasu na takie kombinerki?

Data: 2020-05-14 14:13:28
Autor: Rasafeostriberio Zathethrebouseleter
najtansze gównobajty w przeddupiu
Poldek <pugilares@intgeria.eu> wrote...
W dniu 2020-05-13 o 03:05, Jestem Nowy pisze:>>>> pytanie:>>>> która sieć i w jakiej taryfie proponuje
Nie szkoda ci czasu na takie kombinerki?

To głowna cecha przynależności do
MOTŁOCHU (zżerającego gówna spod
siebie). Tego w neoPRL jest większość!

--
Rasafeostriberio Zathethrebouseleter

Oto jak kalifat germanistan - SED 2.0 z
łatwością kolonizuje i ograbia neoPRL...
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2020-05-12 22:22:47
Autor: darek12345
najtansze gigabajty w prepaidzie

szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł
ale nie wiem czy to w ogóle jest realne

Ja korzystam z oferty Orange, gdzie jest 1024 GB za 300 zł na rok:
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/az-1-tb-danych-nielimitowane-rozmowy-i-smsy-na-caly-rok/
Doładowanie Orange kupuję na Allegro w formie przelewu sms, co pozwala doładować konto kwotą 300 zł za 250 zł. W ten sposób mam cenę 1 GB za niecałe 25 groszy.

Data: 2020-05-13 08:27:34
Autor: xxx
najtansze gigabajty w prepaidzie
Jestem Nowy has brought this to us :
[...]

Najtańsze to może nie ale w play masz 8gb za 20zł, aktywacja tylko przez
apkę mobilną play24, tyle że ten pakiet się nie sumuje i mimo przedłużenia przepada.
Ewentualnie w rbm masz 6gb za 10zł i 15gb za 10zł.
Skoro masz kartę w play to wystarczy zmienić taryfę.

Data: 2020-05-13 08:29:32
Autor: xxx
xxx wrote on 2020-05-13 :
[...]

6gb za 10zł i 10gb za 15zł miało być.

Data: 2020-05-13 13:54:23
Autor: z
najtansze gigabajty w prepaidzie
Wiem że nie chcesz abo. ale... ostatnio zauważyłem że w pleju po wyczerpaniu 10 giga nadal mogę oglądać tv na dwóch urządzeniach na raz.
Z poziomu mojego użytkowania nic się po tym fakcie nie zmieniło.
Od kilku miesięcy przekraczam limit. Dostaję ostrzeżenie o _spowolnieniu_ i jakoś tego nie widzę ;-)

Nie wiem jak ty wykorzystujesz GSM.
Napędzasz tym całe mieszkanie po LTE?

Data: 2020-05-13 00:25:25
Autor: foder todos os devotos
najtansze gigabajty w prepaidzie
Jestem Nowy <nowyjestem@poczta.pl> wrote...
 proponuje najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?

Logo!  - ta NAJGORSZA!

--
foder todos os devotos

Data: 2020-05-13 08:37:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-05-12 o 23:59, Jestem Nowy pisze:
pytanie:
która sieć i w jakiej taryfie proponuje
najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

1. Ile tych gb potrzebujesz w miesiącu?
2. Łącznie z rozmowami i smsami, czy sam internet?

--
Liwiusz

Data: 2020-05-13 04:17:19
Autor: Jestem Nowy
W dniu środa, 13 maja 2020 08:37:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
> najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

1. Ile tych gb potrzebujesz w miesiącu?
2. Łącznie z rozmowami i smsami, czy sam internet?

potrzebuję ok. 18-19 GB miesięcznie, max 25 GB
bez rozmów i sms-ów, sam internet na fizycznej
karcie sim którą wkładam do modemu

Data: 2020-05-13 10:10:29
Autor: pueblo
najtansze gigabajty w prepaidzie
Witaj Jestem Nowy, 12 maj 2020 w news:aa456cab-b989-401c-b688-
98bdd5372841@googlegroups.com napisałeś/aś:

pytanie: która sieć i w jakiej taryfie proponuje najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

nie ma tego na stronie, ale np. w którymś redbulu na kartę jest wciąż pakiet 100gb za 40 zł na miesiac.

Data: 2020-05-13 13:18:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-05-13 o 12:10, pueblo pisze:
[...]

To jak może być, skoro nie ma na stronie? Ja takiej oferty nie pamiętam.

--
Liwiusz

Data: 2020-05-13 20:18:16
Autor: xxx
najtansze gigabajty w prepaidzie
Liwiusz has brought this to us :
[...]

Po wyłączeniu dila play wprowadził pakiet 100gb za 40zł w rbm.
Obecnie niestety nie ma już możliwości przejścia do taryfy rbm5 w której ten pakiet można włączyć chyba że z przeniesienia numeru z innej sieci do rbm7mnp i potem migracja do rbm5. Wcześniej można było migrować z karty play przez fakt do tej taryfy, ale jest to zablokowane już.
Ten kto ma tą taryfę to może korzystać.
Inna opcja to taryfa internet na kartę w play 100gb za 49zł z lejkiem 1Mb/s

Data: 2020-05-15 12:40:36
Autor: jerzu.xyz
najtansze gigabajty w prepaidzie
On 13 May 2020 10:10:29 GMT, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:

nie ma tego na stronie

https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/taryfy?qt-oferta_na_karte_taryfy=1#qt-oferta_na_karte_taryfy

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2020-05-13 14:39:11
Autor: Jestem Nowy
najtansze gigabajty w prepaidzie
pytanie: która sieć i w jakiej taryfie proponuje najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

wyżej opisałem już że potrzebuję 18-20 max 25 GB / miesiąc
używam modemu 4G play bez simlocka, każda karta w nim chodzi
na komputerze widows7 (to chyba nie ma znaczenia ale podaję)

dodam jeszcze że mieszkam w małej pipidówie bez salonów gsm
mamy dziąłającą pocztę biedronki netto żabki paczkomat (piszę to pod kątem gdzie mogę kupić i/lub zarejestrować) ale najbliższy salon dużego operatora w mieście powiatowym autobusy nie jeżdżą
własnego auta brak więc salonu play plus orange t-mobile nie
jestem w stanie odwiedzić do końca pandemii

zakupu muszę dokonać allegro lub biedronka netto żabka poczta
nie mogę liczyć że ktoś mi coś zrobi albo udostępni w salonie

ciekawi mnie co mam kupić na allegro (będę wdzięczny za linki)
i jakie opcje poustawiać a także kto rejestruje karty prepaid
podczas pandemii (małe pchły typu virgin mają umowy z pocztą
polską, nie wiem jak duzi operatorzy, może im sie wydawało że
nie muszą mieć umów bo mają salony - a może zadbali nie wiem)

myślę że teraz wyczerpująco opisałem i potrzeby i ograniczenia

Data: 2020-05-14 13:59:47
Autor: ToMasz
najtansze gigabajty w prepaidzie
myślę że teraz wyczerpująco opisałem i potrzeby i ograniczenia

najkorzystniej będzie jak kupisz sobie parę starterów na allegro.
poniżej dam linka do przykładowego. tam zejdziesz do okolic 50groszy za 1 giga, przy korzystnym dla Ciebie "przechodzeniu" na następny miesiąc. znaczy jak kupisz 100 giga, to możesz je zużyc w 1 miesiącu, równomiernie, albo w ostatnim (te krótsze są na 5 miesięcy). Robię tak od paru lat. choć ostatnio kupiłem zajebiście duży pakiet, i jak jeszcze można było - przedłużyłem do 2022 roku.
ToMasz

link do karty sim z internetem. poszukaj innych, być może korzystniejszych ofert, w sensie więcej gb na dłużsy czas

https://allegro.pl/oferta/starter-internet-orange-free-100-gb-8295155225?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Acategory&bi_c=YzIzNWU5ZDAtOTk2OS00OGE5LTgxYTYtNmY5OTdiMGY0YzZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=a5a5e473-9068-4e57-beed-7ab697729b14

Data: 2020-05-13 17:56:28
Autor: Mirek Ptak
W dniu 12.05.2020 o 23:59, Jestem Nowy pisze:
pytanie:
która sieć i w jakiej taryfie proponuje
najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

Virgin - plan Mini 3 - bodaj tak się nazywa.
Nie jest to abonament, ale pobiera 3zł z konta co miesiąc. 1GB za 1zł, pakiety bierzesz on demand - jak potrzebujesz więcej to bierzesz więcej i tyle.
Jeśli brak środków na koncie to taryfa się po prostu wyłącza.

Pozdrawiam  - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l