najtansze gigabajty w prepaidzie

Data: 2020-05-13 10:10:29
Autor: pueblo
najtansze gigabajty w prepaidzie
Witaj Jestem Nowy, 12 maj 2020 w news:aa456cab-b989-401c-b688-
98bdd5372841@googlegroups.com napisałeś/aś:

pytanie: która sieć i w jakiej taryfie proponuje najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

nie ma tego na stronie, ale np. w którymś redbulu na kartę jest wciąż pakiet 100gb za 40 zł na miesiac.

Data: 2020-05-13 13:18:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-05-13 o 12:10, pueblo pisze:
[...]

To jak może być, skoro nie ma na stronie? Ja takiej oferty nie pamiętam.

--
Liwiusz

Data: 2020-05-13 20:18:16
Autor: xxx
najtansze gigabajty w prepaidzie
Liwiusz has brought this to us :
[...]

Po wyłączeniu dila play wprowadził pakiet 100gb za 40zł w rbm.
Obecnie niestety nie ma już możliwości przejścia do taryfy rbm5 w której ten pakiet można włączyć chyba że z przeniesienia numeru z innej sieci do rbm7mnp i potem migracja do rbm5. Wcześniej można było migrować z karty play przez fakt do tej taryfy, ale jest to zablokowane już.
Ten kto ma tą taryfę to może korzystać.
Inna opcja to taryfa internet na kartę w play 100gb za 49zł z lejkiem 1Mb/s

Data: 2020-05-15 12:40:36
Autor: jerzu.xyz
najtansze gigabajty w prepaidzie
On 13 May 2020 10:10:29 GMT, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote: