najtansze gigabajty w prepaidzie

Data: 2020-05-13 14:39:11
Autor: Jestem Nowy
najtansze gigabajty w prepaidzie
pytanie: która sieć i w jakiej taryfie proponuje najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

wyżej opisałem już że potrzebuję 18-20 max 25 GB / miesiąc
używam modemu 4G play bez simlocka, każda karta w nim chodzi
na komputerze widows7 (to chyba nie ma znaczenia ale podaję)

dodam jeszcze że mieszkam w małej pipidówie bez salonów gsm
mamy dziąłającą pocztę biedronki netto żabki paczkomat (piszę to pod kątem gdzie mogę kupić i/lub zarejestrować) ale najbliższy salon dużego operatora w mieście powiatowym autobusy nie jeżdżą
własnego auta brak więc salonu play plus orange t-mobile nie
jestem w stanie odwiedzić do końca pandemii

zakupu muszę dokonać allegro lub biedronka netto żabka poczta
nie mogę liczyć że ktoś mi coś zrobi albo udostępni w salonie

ciekawi mnie co mam kupić na allegro (będę wdzięczny za linki)
i jakie opcje poustawiać a także kto rejestruje karty prepaid
podczas pandemii (małe pchły typu virgin mają umowy z pocztą
polską, nie wiem jak duzi operatorzy, może im sie wydawało że
nie muszą mieć umów bo mają salony - a może zadbali nie wiem)

myślę że teraz wyczerpująco opisałem i potrzeby i ograniczenia

Data: 2020-05-14 13:59:47
Autor: ToMasz
najtansze gigabajty w prepaidzie
myślę że teraz wyczerpująco opisałem i potrzeby i ograniczenia

najkorzystniej będzie jak kupisz sobie parę starterów na allegro.
poniżej dam linka do przykładowego. tam zejdziesz do okolic 50groszy za 1 giga, przy korzystnym dla Ciebie "przechodzeniu" na następny miesiąc. znaczy jak kupisz 100 giga, to możesz je zużyc w 1 miesiącu, równomiernie, albo w ostatnim (te krótsze są na 5 miesięcy). Robię tak od paru lat. choć ostatnio kupiłem zajebiście duży pakiet, i jak jeszcze można było - przedłużyłem do 2022 roku.
ToMasz

link do karty sim z internetem. poszukaj innych, być może korzystniejszych ofert, w sensie więcej gb na dłużsy czas

https://allegro.pl/oferta/starter-internet-orange-free-100-gb-8295155225?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Acategory&bi_c=YzIzNWU5ZDAtOTk2OS00OGE5LTgxYTYtNmY5OTdiMGY0YzZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=a5a5e473-9068-4e57-beed-7ab697729b14

najtansze gigabajty w prepaidzie