najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`

Data: 2009-12-09 11:12:36
Autor: mm8
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
Witam, prosze o porade jaki jest teraz najtanszy prepaid, ktory utrzymuje dlugi okres waznosci karty?

mm

Data: 2009-12-09 10:16:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 11:12:36 +0100, mm8 napisał(a):

Witam, prosze o porade jaki jest teraz najtanszy prepaid, ktory utrzymuje dlugi okres waznosci karty?

A masz za¶wiadczenie od lekarza o dysguglii?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 12:34:56
Autor: mm8
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`

pod wlos? czy tak zawsze?

mm

Data: 2009-12-09 11:37:47
Autor: Waldek Godel
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
Dnia Wed, 9 Dec 2009 12:34:56 +0100, mm8 napisał(a):

pod wlos? czy tak zawsze?

zawsze dla leni którzy olewaj± netykietę i zadaj± pytanie po raz kolejny,
mimo iż w ostatnich dniach odpowiedĽ była conajmniej kilka razy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 15:29:57
Autor: qwerty
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
Użytkownik "mm8" <mm8@pp.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfo2lg$c3b$1@nemesis.news.neostrada.pl...

pod wlos? czy tak zawsze?

Dla debili zawsze.

Data: 2009-12-09 16:14:26
Autor: mm8
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
pod wlos? czy tak zawsze?

Dla debili zawsze.

dlaczego uwazasz ze jestem debilem?

Data: 2009-12-09 16:31:23
Autor: qwerty
Użytkownik "mm8" <mm8@pp.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfof16$l6v$1@atlantis.news.neostrada.pl...
dlaczego uwazasz ze jestem debilem?

Nie robisz dalej tego o co cię poproszono.
1. Poprawna konfiguracja OE
2. Totalne lenistwo (ciężko tobie sprawdzić oferty operatorów ?)

Data: 2009-12-10 14:15:37
Autor: Tomaszek
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
W dniu 2009-12-09 16:31, qwerty pisze:
Nie robisz dalej tego o co ciÄ™ poproszono.
1. Poprawna konfiguracja OE
2. Totalne lenistwo (ciężko tobie sprawdzić oferty operatorów ?)

Masz zdrowie do debili;) Skrupulatnie i dokładnie, ale on i tak tego nie zrozumie.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siÄ™ z niÄ… zgadzać.   |
|              Nie naleĹĽÄ™ do ĹĽadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-10 16:43:06
Autor: qwerty
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfqs9h$igu$1@news.onet.pl...
Masz zdrowie do debili;) Skrupulatnie i dokładnie, ale on i tak tego nie

Na odpowiedź czekał ponad 28 godzin. Gdyby sprawdzenie każdego operatora zajęło mu po godzinie to i tak szybciej uzyskałby odpowiedź. ;)

to lepiej nic nie pisz, gdyĹĽ nie jesteĹ› obdarzony inteligencjÄ….

Data: 2009-12-11 08:23:28
Autor: pete
qwerty pisze:
[...]

i uniknałby chamskich odpowiedzi panów jawszystkowiemaleniepowiembowszyscydookolatodebile

Data: 2009-12-10 17:28:33
Autor: Paweł G±ska
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
Witam,

W odpowiedzi na maila od spiderpl
z dnia: 2009-12-10 15:36:
[...]

zawsze to samo: 10! PLN rok
5PLN starter + 5PLN doładowanie

Paweł

Data: 2009-12-10 08:51:34
Autor: Erazmus

z dnia: 2009-12-10 15:36:> W dniu 09-12-2009 11:12, mm8 pisze:

> play fresh 5zł/rok

zawsze to samo: 10! PLN rok
5PLN starter + 5PLN doładowanie

Ale w kolejnym roku tylko 5 ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-11 08:43:15
Autor: JoteR
"Erazmus" napisał:

zawsze to samo: 10! PLN rok
5PLN starter + 5PLN doładowanie

Ale w kolejnym roku tylko 5 ;)

Teza niepotwierdzona empirycznie - jeszcze nie upłyn±ł rok od wej¶cia PF.
A regulamin obowi±zuje "do odwołania"... ;->

JoteR

Data: 2009-12-11 09:35:37
Autor: W
najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
JoteR wystukał, co następuje:

> [...]

Teza niepotwierdzona empirycznie - jeszcze nie upłyn±ł rok od wej¶cia PF.
A regulamin obowi±zuje "do odwołania"... ;->

Ważno¶ć poł±czeń stanowi ofertę podstawow± taryfy a nie promocję (jak sms za doładowanie). Roczna ważno¶ć będzie tak długo jak długo kto¶ sam nie zmieni taryfy. Wiele osób nadal ma SPK, podobnie jak u innych opów można mieć stare taryfy, na przykład Nowego OrangePOP (wbrew pozorom - bardzo stara taryfa, jeszcze ze stawk± 80gr/min do wszystkich)
;)