najtanszy internet mobilny na karte

Data: 2009-06-10 14:29:17
Autor: Cyb
najtanszy internet mobilny na karte
chce uzywac starego telefonu nokia 6630 do mobilnego internetu..
jaka teraz jest najtansza oferta prepaid, ale zeby dzialalo nie tylko
umts ale rowniez edge czy gprs/?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-06-10 13:06:08
Autor: Jakub Danecki
Cyb wrote:
chce uzywac starego telefonu nokia 6630 do mobilnego internetu..
jaka teraz jest najtansza oferta prepaid, ale zeby dzialalo nie tylko
umts ale rowniez edge czy gprs/?

Trudno wyczuć, który najtańszy, jeżeli nie powiesz, ile MB/GB danych
chcesz przesyłać miesięcznie.
Na razie odrzuciłeś najtańszą ofertę - sieci Play - bo ta działa tylko
na 3G i tylko na nadajnikach Playa.

Jakub

Data: 2009-06-11 22:14:34
Autor: Cyb
najtanszy internet mobilny na karte
On Wed, 10 Jun 2009 13:06:08 +0000 (UTC), "Jakub Danecki"
<jak_wytnijto@danecki.net> wrote:

Trudno wyczuć, który najtańszy, jeżeli nie powiesz, ile MB/GB danych
chcesz przesyłać miesięcznie.

wykorzystywac bede przez 2 tygodnie (stad prepaid) i jak znam siebie
to mocno oszczedzajac zuzyje kilkadzieisat MB (ale oczywiscie wolalbym
kilka GB) - na razie widze ze w ofercie heyah jest najtaniej -
2gr/100kB.
niestety nic nie przebija playa, ale z kolei problemy sa z zasiegiem

Na razie odrzuciłeś najtańszą ofertę - sieci Play - bo ta działa tylko
na 3G i tylko na nadajnikach Playa.

no wlasnie  potwierdzilem sobei ta informacje u ich operatora :(

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-06-14 18:15:33
Autor: 1634Racine
najtanszy internet mobilny na karte
Jakub Danecki in news:h0ob40$2cu$1inews.gazeta.pl
Cyb wrote:
[...]

tak btw:
wiesz może, czy play ma internet mobilny, z modemem na przyklad na usb, i
taki, ze umowa na korzystanie z limitem 6 [lub 4] giga to koszt 110
zl/miesiecznie? Teoretyczna przepustowosc 7 mega bitow/sek.

(szukam intern. mobilnego i w/w warunkow, ale tanszej propozycji. W sumie
nic nie trzyma w iplusie, internet dziala kiepsko)

Data: 2009-06-10 13:25:47
Autor: Darek
najtanszy internet mobilny na karte

chce uzywac starego telefonu nokia 6630 do mobilnego internetu..
jaka teraz jest najtansza oferta prepaid, ale zeby dzialalo nie tylko
umts ale rowniez edge czy gprs/?

Czyli pewnie ktoras z tych ofert bylaby dobra:
- Simplus
- 36.6
- Gaduair
- Heyah

Data: 2009-06-10 20:26:49
Autor: X
Użytkownik Cyb napisał:
[...]

Jeśli chcesz mieć prepaidowy internet w całej Polsce a nie tylko w miastach to proponuję Simplus Twój Profil lub 36.6. 25MB za 5zł, 100MB za 10zł, 250MB za 20zł, 500MB za 35zł miesięcznie. Rozliczanie co 100kB przy punkcie dostępowym INTERNET, lub co 10kB przy punkcie dostępowym WAP.

Data: 2009-06-10 23:04:37
Autor: lux
najtanszy internet mobilny na karte
 Rozliczanie co 100kB
przy punkcie dostępowym INTERNET, lub co 10kB przy punkcie dostępowym WAP.
====
w taryfie Simplus co 1kB :)

Data: 2009-06-11 19:29:24
Autor: rafal
lux pisze:
Rozliczanie co 100kB
przy punkcie dostępowym INTERNET, lub co 10kB przy punkcie dostępowym WAP.
====
w taryfie Simplus co 1kB :)

Ale chyba dostęp do dwóch najmniejszych pakietów. Trzeba policzyć co się bardziej opłaca...

Data: 2009-06-12 13:59:03
Autor: XXX

Użytkownik "lux" <bez@adresu.de> napisał w wiadomości news:h0p799$4un$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rozliczanie co 100kB
przy punkcie dostępowym INTERNET, lub co 10kB przy punkcie dostępowym WAP.
====
w taryfie Simplus co 1kB :)

Już od 26.maja w żadnej ofercie Plusa nie ma rozliczania pakietów internetowych co 1 bajt!!! Przy punkcie dostępowym INTERNET jest rozliczanie sesji co 100kB osobno za wysłane i odebrane dane (opłaca się przy dużych sesjach), lub co 10kB przy punkcie dostępowym WAP (opłaca się przy krótkich sesjach-np. mini-opera, google maps w telefonie). Proponuję taryfę Twój Profil w Simplusie z aktywnym profilem Taniej Do Wszystkich (29gr/min.do wszystkich oprócz Play) i duże pakiety internetowe 25,100,250, 500MB za odpowiednio 5,10,20,35zł miesięcznie. Duże pakiety internetowe tego samego typu jak w Simplusie są dostępne w 36.6 i MixPlus IV.

Data: 2009-06-12 21:07:00
Autor: Cyb
On Fri, 12 Jun 2009 13:59:03 +0200, "XXX" <konsultant@o2.pl> wrote:

[...]

fajny bylby ten pakiet 500MB, ale nie widze go na stronie:
http://simplus.pl/v.do?idx=805161

sa tylko 25MB i 100MB

Data: 2009-06-12 21:12:26
Autor: Cyb
najtanszy internet mobilny na karte
On Fri, 12 Jun 2009 21:07:00 +0200, Cyb
<cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

fajny bylby ten pakiet 500MB, ale nie widze go na stronie:
http://simplus.pl/v.do?idx=805161
sa tylko 25MB i 100MB

poza tym wlasnie doczytalem, ze promocja sie skonczyla w maju, a nowej
nie widze

Data: 2009-06-13 07:40:11
Autor: Darek
> [...]

>http://simplus.pl/v.do?idx=805161
>sa tylko 25MB i 100MB

poza tym wlasnie doczytalem, ze promocja sie skonczyla w maju, a nowej

Zle patrzysz, to jest tu:
http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084
(ta stronka sie jeszcze niewypozycjonowala w googlach i rzeczywiscie nie latwo od razu trafic)

Data: 2009-06-13 10:14:20
Autor: Cyb
najtanszy internet mobilny na karte
On Sat, 13 Jun 2009 07:40:11 +0000 (UTC), "Darek"
<darek12345@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084
(ta stronka sie jeszcze niewypozycjonowala w googlach i rzeczywiscie nie latwo od razu trafic)

dzieki za wskazanie - szukalem  z lewego menu simplusa: ->promocje ->
Pakiety Internetowe w Simplusie zakaldalem ze w menu sa wszystkie ich beizace promocje, najwidoczniej
sie mylilem...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-06-13 22:27:28
Autor: lux
najtanszy internet mobilny na karte
Już od 26.maja w żadnej ofercie Plusa nie ma rozliczania pakietów internetowych co 1 bajt!!!
====
jest w starych taryfach np. Simplus.

Data: 2009-06-13 22:34:32
Autor: lux
najtanszy internet mobilny na karte
jest w starych taryfach np. Simplus.
=========
kurcze, sprawdziłem własnie i dla starych też zmienili......... :/

Data: 2009-06-16 10:33:34
Autor: spam
najtanszy internet mobilny na karte
chce uzywac starego telefonu nokia 6630 do mobilnego internetu..
jaka teraz jest najtansza oferta prepaid, ale zeby dzialalo nie tylko
umts ale rowniez edge czy gprs/?

Na dzień dzisiejszy, bez cyrografu,  to w simplusie pakiet 500 MB za 35 zł, które możesz mieć jeszcze taniej kupując doładowanie 150/180 za ok 130 zł na allegro.

Data: 2009-06-16 04:42:38
Autor: Oncek
[...]

najtansze miesiecznie wychodzi chyba GGAir, co z tego ze w simplusie
cena za MB wychodzi mniej jesli trzeba doladowywac za o wiele wieksze
stawki zeby utrzymac numer waznym. Jesli ktos uzywa do 100MB na
miesiac to nie widze lepszej opcji niz GGAir.

Data: 2009-06-16 16:36:50
Autor: robert 21
> [...]

stawki zeby utrzymac numer waznym. Jesli ktos uzywa do 100MB na
miesiac to nie widze lepszej opcji niz GGAir.

Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie; głównie przeglądanie stron, gg, skype, email.  ściąganie plików to jakieś 20% transferu.

Myślę ze cena 51 zł za 1GB jest na dzień dzisiejszy nie do pobicia w ofertach bez umowy.

Data: 2009-06-16 23:30:54
Autor: Oncek
najtanszy internet mobilny na karte

Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie; głównie przeglądanie
stron, gg, skype, email.  ściąganie plików to jakieś 20% transferu.

skoro masz tam neostarade to na 95% tez zasieg play wiec simplus jest
tu nieporozumieniem.

Data: 2009-06-17 12:46:20
Autor: Ircys
najtanszy internet mobilny na karte
On 17 Cze, 08:30, Oncek <cactu...@gmail.com> pisze...
> Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie;

skoro masz tam neostarade to na 95% tez zasieg play

co ma zasięg neostrady do zasiegu Play-a?!

Ircys

Data: 2009-06-18 01:14:52
Autor: Oncek
najtanszy internet mobilny na karte

co ma zasięg neostrady do zasiegu Play-a?!

w teorii ktora wiele ma wspolnego z praktyka, neostrada jest dostepna
tam gdzie sa wieksze skupiska ludzi a wiec zasieg playa ma ogromne
szanse tez tam wystepowac.

Data: 2009-06-17 07:52:44
Autor: Jeremiasz
[...]

Zależy gdzie mieszkasz. Jeśli masz w zasięgu Playa (na ich stronie jest mapka) to w Play OnLine na kartę:
50zł = 4GB na 2 miesiące (dokładnie - 58 dni)
Tego nikt nie pobije.
Transfer u mnie srednio 50kB/s

JA

Data: 2009-06-19 20:39:18
Autor: lux
[...]
a ile w tej taryfie minuta rozmowy i sms?

lux

najtanszy internet mobilny na karte