najtanszy internet mobilny na karte

Data: 2009-06-16 10:33:34
Autor: spam
najtanszy internet mobilny na karte
chce uzywac starego telefonu nokia 6630 do mobilnego internetu..
jaka teraz jest najtansza oferta prepaid, ale zeby dzialalo nie tylko
umts ale rowniez edge czy gprs/?

Na dzień dzisiejszy, bez cyrografu,  to w simplusie pakiet 500 MB za 35 zł, które możesz mieć jeszcze taniej kupując doładowanie 150/180 za ok 130 zł na allegro.

Data: 2009-06-16 04:42:38
Autor: Oncek
[...]

najtansze miesiecznie wychodzi chyba GGAir, co z tego ze w simplusie
cena za MB wychodzi mniej jesli trzeba doladowywac za o wiele wieksze
stawki zeby utrzymac numer waznym. Jesli ktos uzywa do 100MB na
miesiac to nie widze lepszej opcji niz GGAir.

Data: 2009-06-16 16:36:50
Autor: robert 21
> [...]

stawki zeby utrzymac numer waznym. Jesli ktos uzywa do 100MB na
miesiac to nie widze lepszej opcji niz GGAir.

Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie; głównie przeglądanie stron, gg, skype, email.  ściąganie plików to jakieś 20% transferu.

Myślę ze cena 51 zł za 1GB jest na dzień dzisiejszy nie do pobicia w ofertach bez umowy.

Data: 2009-06-16 23:30:54
Autor: Oncek
najtanszy internet mobilny na karte

Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie; głównie przeglądanie
stron, gg, skype, email.  ściąganie plików to jakieś 20% transferu.

skoro masz tam neostarade to na 95% tez zasieg play wiec simplus jest
tu nieporozumieniem.

Data: 2009-06-17 12:46:20
Autor: Ircys
najtanszy internet mobilny na karte
On 17 Cze, 08:30, Oncek <cactu...@gmail.com> pisze...
> Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie;

skoro masz tam neostarade to na 95% tez zasieg play

co ma zasięg neostrady do zasiegu Play-a?!

Ircys

Data: 2009-06-18 01:14:52
Autor: Oncek
najtanszy internet mobilny na karte

co ma zasięg neostrady do zasiegu Play-a?!

w teorii ktora wiele ma wspolnego z praktyka, neostrada jest dostepna
tam gdzie sa wieksze skupiska ludzi a wiec zasieg playa ma ogromne
szanse tez tam wystepowac.

Data: 2009-06-17 07:52:44
Autor: Jeremiasz
[...]

Zależy gdzie mieszkasz. Jeśli masz w zasięgu Playa (na ich stronie jest mapka) to w Play OnLine na kartę:
50zł = 4GB na 2 miesiące (dokładnie - 58 dni)
Tego nikt nie pobije.
Transfer u mnie srednio 50kB/s

JA

Data: 2009-06-19 20:39:18
Autor: lux
[...]
====
a ile w tej taryfie minuta rozmowy i sms?

lux

najtanszy internet mobilny na karte