najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...

Data: 2010-08-18 03:26:10
Autor: fiki
najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...
Czy ktos moze probowal "wziasc kredyt" gotowkowy w nastepujacy sposob:
- doladowanie konta monebookers kk polbanku - prowizja 1,9%
- rozlozenie transakcji na 12 rat - 5% prowizji
- wyplata gotowki na konto/karte debetowa - 1,8euro.
Czy to dziala? Jezeli tak to jest to chyba najtanszy kredyt gotowkowy
na rynku...

Data: 2010-08-18 03:27:29
Autor: fiki
najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...
A zapomnialem jeszcze napisac o zwrocie 1%. Tak wiec calkowity koszt
kredytu rocznego to 6,9%+1,8euro

Data: 2010-08-18 10:46:51
Autor: gkafel
On 18 Sie, 12:27, fiki <bartlomiej.wie...@googlemail.com> wrote:
A zapomnialem jeszcze napisac o zwrocie 1%. Tak wiec calkowity koszt
kredytu rocznego to 6,9%+1,8euro

Do porownan lepiej wziasc rzeczywista stope - ktora bedzie w tym
przypadku rzedu 10,6% (6,9% byloby gdybys pozyczona kwote splacal
dopiero po roku a nie w ratach).

Br,
gk

Data: 2010-08-18 13:46:05
Autor: mvoicem
(18.08.2010 12:26), fiki wrote:
Czy ktos moze probowal "wziasc kredyt" gotowkowy w nastepujacy sposob:
- doladowanie konta monebookers kk polbanku - prowizja 1,9%
- rozlozenie transakcji na 12 rat - 5% prowizji

5% prowizji i tyle? Żadnego oprocentowania? Ile wynosi rata dla
powiedzmy 1000zł?

- wyplata gotowki na konto/karte debetowa - 1,8euro.
Czy to dziala? Jezeli tak to jest to chyba najtanszy kredyt gotowkowy
na rynku...

Raz, że to potrwa około tygodnia, albo i dłużej.

Dwa, ĹĽe to jest niezgodne z regulaminem moneybookers (a kto wie, moĹĽe
teĹĽ i polbanku).

p. m.

Data: 2010-08-18 04:51:12
Autor: fiki
On 18 Sie, 13:46, mvoicem <mvoi...@gmail.com> wrote:
(18.08.2010 12:26), fiki wrote:
> [...]

> na rynku...

Raz, że to potrwa około tygodnia, albo i dłużej.

Dwa, że to jest niezgodne z regulaminem moneybookers (a kto wie, może
też i polbanku).

p. m.
W ktorym miejscu jest niezgodne z regulaminem? Nic takiego nie
znalazlem,..

Data: 2010-08-18 14:34:48
Autor: mvoicem
najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...
(18.08.2010 13:51), fiki wrote:
[...]
[...]

Chyba trochę się zagalopowałem z tym. Czytałem całkiem niedawno ich
regulamin i co¶ takiego mi się w głowie utrwaliło, kiedy w tym momencie
widzę tylko co¶ takiego:
"
11. Prohibited Transactions
11.1. It is strictly forbidden to send or receive payments as
consideration for the sale or supply of:
[...]
    * Prepaid debit cards or other stored value cards that are not
associated with a particular merchant and are not limited to purchases
of particular products or services
".

Prawdopodobnie w/w mi się zapamiętało jako uogólniony zakaz użycia
moneybookers do wyci±gania pieniędzy z kart ;)

p. m.

najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...