najtanszy pakiet w Orange - jaki?

Data: 2010-07-28 12:58:36
Autor: bastek72
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
prosze znawców o krótka porade

jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange, potem konto wygasa i nr przepada.

nie chcę na razie doładować za 25zł, a doładowanie
5zł mnie nie urządza bo tylko 5 dni, a ja planuje
doladować za 100/110zł, ale dopiero za 19 dni.

na razie wyszukałem informacje o pakiecie 6zł za
jakieś rozmowy w orange który przedłuży o 30 dni
te rozmowy w orange podobno można wykonywać nawet
po utracie ważności wychodzących i automatycznie
przedłuża także przychodzące o 30 dni ...

i właśnie o to mi chodzi!

Czy ktoś zna lepszy patent? Ideałem byłaby usługa za 0,84 wydłużająca 18 dni
ale niestety, operatorzy zazwyczaj wyceniają swoje
pakiety na konkretną ilość złotych netto lub brutto.

licze po cichu na to że ktoś wskaże pakiet za 5zł
albo za 1zł, zamiast za 6zł.

Data: 2010-07-28 13:03:36
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:

jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange, potem konto wygasa i nr przepada.

   To się raczej tak szybko nie odbywa.

nie chcę na razie doładować za 25zł, a doładowanie
5zł mnie nie urządza bo tylko 5 dni, a ja planuje

   5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 14:24:19
Autor: bastek72
> [...]

   5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

niestety, 5zl to 2 dni wychodzące 5 dni przychodzące

> jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange, > potem konto wygasa i nr przepada.

   To się raczej tak szybko nie odbywa.

ale pewnie trzeba do nich zadzwonić (podnieśli ostatnio
stawkę z 1,00 na 1,50 i pewnie ich prosić i w ogóle)

czy mylę, się, po prostu doładuję wygasły nr i będzie OK?

Data: 2010-07-28 14:31:36
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:

czy mylę, się, po prostu doładuję wygasły nr i będzie OK?

   Nikt Ci za to ręki nie da sobie uciąć, ale jeszcze nie słyszałem, aby którykolwiek operator wyłączył starter natychmiast po upływie terminu na przychodzące.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 14:29:22
Autor: tl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2p2q9$m2e$2news.onet.pl...
bastek72@onet.pl pisze:

[...]

A o playu wspomnieć nie łaska ? Abonament za jeden złotych polskich , 60 min do wsiech tylko numerek przenieść. Umowę można rozwiązać już następnego dnia.

Data: 2010-07-28 15:05:03
Autor: bastek72
> [...]

>   5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie > pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

niektórzy fani play są upierdli jak świadkowie Jehowy

jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to
mnie interesuje. Temat wątku: "najtanszy pakiet w Orange - jaki?"

tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.

Data: 2010-07-28 16:13:58
Autor: ToMasz
bastek72@onet.pl pisze:

tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.
1. nie odetną Ci telefonu "od razu" poczekają moze tydzień moze dwa.
2. doładuj go za 25zł, zapisz sie na promocje masz za staż, i sprzedaj
złotówki przelewem sms na allego.
3. doładuj za 25dni 100zł dostaniesz 30% gratis (do orange niestety)

ToMasz

Data: 2010-07-28 16:28:49
Autor: bastek72
bastek72@onet.pl pisze:

> tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
> przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.

1. nie odetną Ci telefonu "od razu" poczekają moze tydzień moze dwa.

no właśnie, "tydzień może dwa" a ja chce doladować za dwa i pół tygodnia

2. doładuj go za 25zł, zapisz sie na promocje masz za staż, i sprzedaj
złotówki przelewem sms na allego.

myśl fajna, z tym że chyba pierw go musze zapisać na promocje a potem
doładować za 25zł

3. doładuj za 25dni 100zł dostaniesz 30% gratis (do orange niestety)

chyba 10% albo 20% bo nr jest jednoroczny czyli za pare dni bedzie się łapał na 20% na razie jest 10%

Data: 2010-07-28 17:06:51
Autor: tl

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000bd4.4c502affnewsgate.onet.pl...

> [...]

jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon
dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to

A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres :->>>

Data: 2010-07-28 17:22:10
Autor: bastek72
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres :->>>
a czy Twój wspaniały Play ma w ofercie coś co przebijałoby cenowo
oferte Orange Free na karte? cena 0,01 za 100kb + 6GB bonusa za
doładowanie 100zł?

Nr który dotąd służył odbieraniu haseł sms z banków i okazyjnie do
przyjmowania rozmowy przychodzącej posłuży mi do tego co dawniej
a oprócz tego da mi najtańszy internet w Polsce! I bez abonamentu!

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

Data: 2010-07-28 18:28:16
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 19:07:52
Autor: bastek72
bastek72@onet.pl pisze:

> Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

a jaka jest cena za 100 kb? przebije OFnK z ceną 0,01 za 0,1MB?

Data: 2010-07-28 19:32:07
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?
8gb.

a jaka jest cena za 100 kb? przebije OFnK z ceną 0,01 za 0,1MB?

   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 19:37:52
Autor: bastek72
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

w OFnK można sprzedać przelewy SMS, a w Playu?

Data: 2010-07-28 20:40:01
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:
   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

w OFnK można sprzedać przelewy SMS, a w Playu?

   Tak, i to jest faktycznie zaleta OFnK, że można mieć internet praktycznie za darmo.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 19:58:31
Autor: ToMasz
Liwiusz pisze:
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

ale w zaasiegu Playa,  nie plusa... - zgadza sie?

Data: 2010-07-28 20:04:18
Autor: ALEX
W dniu 28-07-10 19:58, ToMasz pisze:
Liwiusz pisze:
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

ale w zaasiegu Playa,  nie plusa... - zgadza sie?

Nie POnK działa tylko w zasięgu 3G Play.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-29 10:28:18
Autor: tl

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000bda.4c504b22newsgate.onet.pl...
A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres
:->>>

[...]

Gościu, pytałeś o zachowanie numeru na 3 tygodnie przy jak najniższych wydatkach. Otrzymałeś ode mnie poradę nieszablonową. Nie chcesz, nie korzystaj. Czy to dla Ciebie zbyt trudne do zrozumienia ?
Co masz zamiar zrobić po tych trzech tygodniach mi lotto. EOT

Data: 2010-07-28 22:19:40
Autor: adresss
On Wed, 28 Jul 2010 15:05:03 +0200, bastek72@onet.pl wrote:

[...]

bo fani Play wiedza co dobre (jak dla mnie). Numer play na wychodzaca
to 1 rok od kazdego doladowania. Lepiej nie bedzie. Piszesz, ze nie chcesz utracic numeru, to przenies go do play i zaplac
5 zl/rok i masz numer. U innych wkurza mnie wlasnie to, ze zmuszaja
ciebie do ciaglego doladowania bo nie bedziesz mogl zadzwonic z karty
na ktorej masz kase. W play jest normalnie. Masz kase to zadzwonisz

--
ThinkXtra

Data: 2010-07-28 22:22:26
Autor: Liwiusz
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

   W sumie to niegłupi pomysł, przeniesie do Play, dostanie 20zł, a po 3 tygodniach, czy kiedy tam będzie chciał, wróci do swojego ukochanego Orange. W tym szaleństwie (w tych poradach) jest jednak sens ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 17:27:02
Autor: gość
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
1. Jeśli jutro upłwa okres ważności konta to pojutrze numer będzie nieaktywny. Teksty, że będzie aktywny jeszcze tydzień czy dwa po upływie terminu można włożyć między bajki.

2. Przed doładowaniekm uruchom usługę Skarbonka. Szczegóły na www.
3. Możesz "pobawić się" usługą Przelew SMS (dostępna tylko dla prepaid). Niezbędny jest ktoś znajomy z prepaidem w Orange i chęcią do "zabawy". Przelew wydłuża ważność konta o 5 dni. Koszt jednego przelewu 20 gr.

Data: 2010-07-28 20:07:54
Autor: ToMasz
gość pisze:
1. Jeśli jutro upłwa okres ważności konta to pojutrze numer będzie nieaktywny. Teksty, że będzie aktywny jeszcze tydzień czy dwa po upływie terminu można włożyć między bajki.
Parę lat temu, miałem taki numer który sie przeterminował. przychodziły
po 2 smsy dziennie ze jutro stracisz.... i tak przez 2 tygodnie.
Ktoś na grupie w tym roku próbował uruchomić karte 3 tygodnie po
terminie, i sie nie udało. Sprawa lekko losowa. Natomiast w plusie karty
chodziły po 2 lata po terminie.

[...]

racja - najtańsze wyjście. 20 dni to maks 4+4smsy, czyli 1.6zł
ToMasz

najtanszy pakiet w Orange - jaki?