najtanszy pakiet w Orange - jaki?

Data: 2010-07-28 13:03:36
Autor: Liwiusz
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
bastek72@onet.pl pisze:

jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange, potem konto wygasa i nr przepada.

   To się raczej tak szybko nie odbywa.

nie chcę na razie doładować za 25zł, a doładowanie
5zł mnie nie urządza bo tylko 5 dni, a ja planuje

   5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 14:24:19
Autor: bastek72
> [...]

   5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

niestety, 5zl to 2 dni wychodzące 5 dni przychodzące

> jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange, > potem konto wygasa i nr przepada.

   To się raczej tak szybko nie odbywa.

ale pewnie trzeba do nich zadzwonić (podnieśli ostatnio
stawkę z 1,00 na 1,50 i pewnie ich prosić i w ogóle)

czy mylę, się, po prostu doładuję wygasły nr i będzie OK?

Data: 2010-07-28 14:31:36
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:

czy mylę, się, po prostu doładuję wygasły nr i będzie OK?

   Nikt Ci za to ręki nie da sobie uciąć, ale jeszcze nie słyszałem, aby którykolwiek operator wyłączył starter natychmiast po upływie terminu na przychodzące.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 14:29:22
Autor: tl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2p2q9$m2e$2news.onet.pl...
bastek72@onet.pl pisze:

[...]

A o playu wspomnieć nie łaska ? Abonament za jeden złotych polskich , 60 min do wsiech tylko numerek przenieść. Umowę można rozwiązać już następnego dnia.

Data: 2010-07-28 15:05:03
Autor: bastek72
> [...]

>   5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie > pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

niektórzy fani play są upierdli jak świadkowie Jehowy

jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to
mnie interesuje. Temat wątku: "najtanszy pakiet w Orange - jaki?"

tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.

Data: 2010-07-28 16:13:58
Autor: ToMasz
bastek72@onet.pl pisze:

tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.
1. nie odetną Ci telefonu "od razu" poczekają moze tydzień moze dwa.
2. doładuj go za 25zł, zapisz sie na promocje masz za staż, i sprzedaj
złotówki przelewem sms na allego.
3. doładuj za 25dni 100zł dostaniesz 30% gratis (do orange niestety)

ToMasz

Data: 2010-07-28 16:28:49
Autor: bastek72
bastek72@onet.pl pisze:

> tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
> przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.

1. nie odetną Ci telefonu "od razu" poczekają moze tydzień moze dwa.

no właśnie, "tydzień może dwa" a ja chce doladować za dwa i pół tygodnia

2. doładuj go za 25zł, zapisz sie na promocje masz za staż, i sprzedaj
złotówki przelewem sms na allego.

myśl fajna, z tym że chyba pierw go musze zapisać na promocje a potem
doładować za 25zł

3. doładuj za 25dni 100zł dostaniesz 30% gratis (do orange niestety)

chyba 10% albo 20% bo nr jest jednoroczny czyli za pare dni bedzie się łapał na 20% na razie jest 10%

Data: 2010-07-28 17:06:51
Autor: tl

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000bd4.4c502affnewsgate.onet.pl...

> [...]

jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon
dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to

A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres :->>>

Data: 2010-07-28 17:22:10
Autor: bastek72
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres :->>>
a czy Twój wspaniały Play ma w ofercie coś co przebijałoby cenowo
oferte Orange Free na karte? cena 0,01 za 100kb + 6GB bonusa za
doładowanie 100zł?

Nr który dotąd służył odbieraniu haseł sms z banków i okazyjnie do
przyjmowania rozmowy przychodzącej posłuży mi do tego co dawniej
a oprócz tego da mi najtańszy internet w Polsce! I bez abonamentu!

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

Data: 2010-07-28 18:28:16
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 19:07:52
Autor: bastek72
bastek72@onet.pl pisze:

> Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

a jaka jest cena za 100 kb? przebije OFnK z ceną 0,01 za 0,1MB?

Data: 2010-07-28 19:32:07
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?
8gb.

a jaka jest cena za 100 kb? przebije OFnK z ceną 0,01 za 0,1MB?

   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 19:37:52
Autor: bastek72
najtanszy pakiet w Orange - jaki?
   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

w OFnK można sprzedać przelewy SMS, a w Playu?

Data: 2010-07-28 20:40:01
Autor: Liwiusz
bastek72@onet.pl pisze:
   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

w OFnK można sprzedać przelewy SMS, a w Playu?

   Tak, i to jest faktycznie zaleta OFnK, że można mieć internet praktycznie za darmo.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-28 19:58:31
Autor: ToMasz
Liwiusz pisze:
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

ale w zaasiegu Playa,  nie plusa... - zgadza sie?

Data: 2010-07-28 20:04:18
Autor: ALEX
W dniu 28-07-10 19:58, ToMasz pisze:
Liwiusz pisze:
bastek72@onet.pl pisze:

Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

8gb.

ale w zaasiegu Playa,  nie plusa... - zgadza sie?

Nie POnK działa tylko w zasięgu 3G Play.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-29 10:28:18
Autor: tl

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000bda.4c504b22newsgate.onet.pl...
A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres
:->>>

[...]

Gościu, pytałeś o zachowanie numeru na 3 tygodnie przy jak najniższych wydatkach. Otrzymałeś ode mnie poradę nieszablonową. Nie chcesz, nie korzystaj. Czy to dla Ciebie zbyt trudne do zrozumienia ?
Co masz zamiar zrobić po tych trzech tygodniach mi lotto. EOT

Data: 2010-07-28 22:19:40
Autor: adresss
On Wed, 28 Jul 2010 15:05:03 +0200, bastek72@onet.pl wrote:

[...]

bo fani Play wiedza co dobre (jak dla mnie). Numer play na wychodzaca
to 1 rok od kazdego doladowania. Lepiej nie bedzie. Piszesz, ze nie chcesz utracic numeru, to przenies go do play i zaplac
5 zl/rok i masz numer. U innych wkurza mnie wlasnie to, ze zmuszaja
ciebie do ciaglego doladowania bo nie bedziesz mogl zadzwonic z karty
na ktorej masz kase. W play jest normalnie. Masz kase to zadzwonisz

--
ThinkXtra

Data: 2010-07-28 22:22:26
Autor: Liwiusz
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

   W sumie to niegłupi pomysł, przeniesie do Play, dostanie 20zł, a po 3 tygodniach, czy kiedy tam będzie chciał, wróci do swojego ukochanego Orange. W tym szaleństwie (w tych poradach) jest jednak sens ;)

--
Liwiusz

najtanszy pakiet w Orange - jaki?