najtanszy prepaid 2017

Data: 2017-01-09 19:10:55
Autor: dizel
najtanszy prepaid 2017
Jestem Nowy has brought this to us :
nie zależy mi na tanich stacjonarnych
nie zależy mi na darmowych wewn sieci
nie zależy mi na "darmowym" nr z 1 osob±

ale przyszedłem zapytać tut. ekspertów

który z prepaidów ma najtańsze krajowe
rozmowy na komórki z wszystkimi sieciami?

chodzi mi o to że nie chcę sięgać po 1 nr
gdy dzwonię do play a po inny gdy np do orange
ale mieć jedn± komórkę do dzwonienia pod
przeróżne komórki (pod stacjonarne wcale
praktycznie nie dzwonię więc mi nie zależy)

no i koniecznie musi to być prepaid,
absolutnie żadnego abonamenta ani mix-a

Zależy ile minut Ci potrzeba, najniższ± stawkę na rynku do komórkowych ma Fakt mobile 15gr/min z sekundowym. Jednak je¶li potrzebujesz więcej niż 100 minut miesięcznie to warto się zastanowić nad jakim¶ no limitem w prepaid. Jest to kwota + - 20zł choćby w play. W Fakcie masz to za 19zł.

najtanszy prepaid 2017