[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.

Data: 2009-07-12 11:13:38
Autor: karkow
[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.
witam,
    po ostatnich wojażach po Polsce nasunela mi sie mysl - jakich aut jezdzi najwiecej ze starymi blachami? Nie wiem kiedy byla reforma wprowadzajaca 'biale' tablice ale chyba fakt posiadania przez wlasciciela jednego auta przez tak dlugi okres swiadczy o niezawodnosci samochodu i chyba przywiazaniu/zadowoleniu kierownika ze swoich czterech kolek...
moj typ - LANOS :-)
jakies inne?

pozdrawiam

Data: 2009-07-12 12:35:02
Autor: Katanka
karkow wrote:
[...]

Z tego co sobie przypominam:

Skoda Favorit
Łada Samara
Łada Niva
Polonez Caro
Mały Fiat

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-07-12 12:45:22
Autor: lublex

Użytkownik "karkow" <kar.kow@op.pl> napisał w wiadomości news:h3c9ga$sps$1news.onet.pl...
[...]

A niby dlaczego to ma być tylko jeden właściciel?

pozdr
lublex

Data: 2009-07-12 12:50:00
Autor: J.F.
On Sun, 12 Jul 2009 12:45:22 +0200,  lublex wrote:
[...]

Bo po zmianie wlasciciela urzad wciska nowe tablice.

J.

Data: 2009-07-12 13:30:13
Autor: lublex

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:otfj551tibnnbobg6nmlcomrac19b1su7k4ax.com...
[...]

Jak ktoś da sobie wcisnąć to tak. Polonez którego sprzedałem trzy lata temu na czarnych tablicach, jeździ na nich do dzisiaj. Ma już kolejnego właściciela i za każdym razem był (prze)rejestrowany.

pozdr
lublex

Data: 2009-07-12 13:12:55
Autor: J.F.
On Sun, 12 Jul 2009 11:13:38 +0200,  karkow wrote:
[...]

Polonez ? Maluch ?
To nie tylko sprawa niezawodnosci.

A chcesz niezawodne samochody ? http://www.autogielda.pl/sprzedam.html?N2od=&N2do=1989

20 lat i ciagle jezdza :-)

J.

Data: 2009-07-12 14:07:04
Autor: Adam Szewczak
[...]

    Fiat Siena, Seicento, Cinquecento.

Moj kolega z pracy ma Lanosa na czarnych jeszcze :D

PZDr
Adam

Data: 2009-07-12 21:09:45
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Adam Szewczak napisał:

[...]

Srajczento to raczej nie - białe tablice masz od maja 1999, a srajczento robią bodajże od 1998 - więc statystycznie raczej niewiele tych autek zostało zarejestrowanych na czarnych blachach.

Pozdrawiam !!

Data: 2009-07-12 22:41:46
Autor: miklo
Dnia 12-07-2009 o 21:09:45 Czarek Daniluk <czarek@nospamcedaniluk.pl>  napisał(a):

białe tablice masz od maja 1999

Oj chyba raczej od maja 2000. Kupowałem w kwietniu 2000r swój pierwszy  samochód (nówka z salonu) i dostałem jeszcze czarne blachy.

--
pozdrawiam,
miklo

Data: 2009-07-12 23:31:46
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "miklo" <milosz.ignatowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:op.uwy2fwjoen3ae9miklo-ntb...
[...]

    Dokladnie, ja swojego drugiego busa kupowalem w maju 2000 i dostalem juz nowki biale, zaraz na samym poczatku jak na ursynowie wydawali. Do tej pory mam :D

PZDr
Adam

Data: 2009-07-13 08:39:37
Autor: xs
miklo <milosz.ignatowski@gmail.com> napisał(a):
Oj chyba raczej od maja 2000. Kupowałem w kwietniu 2000r swój pierwszy  samochód (nówka z salonu) i dostałem jeszcze czarne blachy.

Dokladnie, na 100% maj 2000r. Moj ojciec kupil samochod 10 maja bodajze i mial juz biale tablice (jedne z pierwszych), zaraz po tym pojechal na wakacje do Włoch i samochod stal pod wiata przy domku przodem do sciezki po ktorej chodzili ludzie z osrodka na plaze i kazdy kto przechodzil dziwil sie czemu samochod ma biale blachy z polska flaga i napisam PL, a pod spodem podkladka "Autohaus bla bla bla" :)

Moj ranking czarnych to zdecydowanie Skodillaki oraz Daewooooooo :)

Data: 2009-07-13 06:51:36
Autor: Jakub Wiśniewski
najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.
Citroen BX 1,9 D

Sam mam na czarnych tablicach, przejechane ponad 250 tys. km, a silnik
pali bez problemu

Data: 2009-07-12 23:17:43
Autor: jerzu
[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.
On Sun, 12 Jul 2009 11:13:38 +0200, "karkow" <kar.kow@op.pl> wrote:

moj typ - LANOS :-)

Focus I

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-13 10:12:53
Autor: Kacper
[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.
Ursus C 330/360

Pozdrowionka ze słonecznego Gdańska
Kacper

Data: 2009-07-14 18:31:40
Autor: marjan
karkow pisze:
[...]

Fiat Punto mk1

np. mój ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-07-15 09:10:16
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Potwierdzam. Bryka ojca nadal na czarnych. Inne też widuje. Poza tym jak się tak przyjrzeć to jeszcze trochę punciaków i różnej maści starszych fancuzów widuję na czarnych blachach.
Dodam jeszcze swoją teorię. Wiele z tych aut to raczej tansze modele, dla ludzi, którzy wiele nie wymagają. Dopuki bryka jeżdzi i przechodzi przeglądy jest ok. Druga sprawa, że takich aut nie idzie dobrze sprzedać, więc nikt sie nie chce pozbywać.

[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.