[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.

Data: 2009-07-12 13:12:55
Autor: J.F.
[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.
On Sun, 12 Jul 2009 11:13:38 +0200,  karkow wrote:
   po ostatnich wojażach po Polsce nasunela mi sie mysl - jakich aut jezdzi najwiecej ze starymi blachami? Nie wiem kiedy byla reforma wprowadzajaca 'biale' tablice ale chyba fakt posiadania przez wlasciciela jednego auta przez tak dlugi okres swiadczy o niezawodnosci samochodu i chyba przywiazaniu/zadowoleniu kierownika ze swoich czterech kolek...
moj typ - LANOS :-)
jakies inne?

Polonez ? Maluch ?
To nie tylko sprawa niezawodnosci.

A chcesz niezawodne samochody ? http://www.autogielda.pl/sprzedam.html?N2od=&N2do=1989

20 lat i ciagle jezdza :-)

J.

[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.