[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.

Data: 2009-07-15 09:10:16
Autor: Vlad The Ripper
[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.
   po ostatnich wojażach po Polsce nasunela mi sie mysl - jakich aut jezdzi najwiecej ze starymi blachami? Nie wiem kiedy byla reforma wprowadzajaca 'biale' tablice ale chyba fakt posiadania przez wlasciciela jednego auta przez tak dlugi okres swiadczy o niezawodnosci samochodu i chyba przywiazaniu/zadowoleniu kierownika ze swoich czterech kolek...
moj typ - LANOS :-)

Potwierdzam. Bryka ojca nadal na czarnych. Inne też widuje. Poza tym jak się tak przyjrzeć to jeszcze trochę punciaków i różnej maści starszych fancuzów widuję na czarnych blachach.
Dodam jeszcze swoją teorię. Wiele z tych aut to raczej tansze modele, dla ludzi, którzy wiele nie wymagają. Dopuki bryka jeżdzi i przechodzi przeglądy jest ok. Druga sprawa, że takich aut nie idzie dobrze sprzedać, więc nikt sie nie chce pozbywać.

[quiz:-] najwiecej aut ze starymi, czarnymi tablicami rej.