największe netto - z jaką umową ?

Data: 2011-09-05 00:45:41
Autor: czarny
największe netto - z jaką umową ?

Witam serdecznie.

Problem jest następujący: Jestem na etapie zmiany pracy i jest duża szansa że dostanę pewną robotę.
Na wstępie pracodawca stwierdził że jest elastyczny co do ewentualnej formy
zatrudnienia (umowa o pracę, zlecenie, kontrakt,.. itd) Ustaliliśmy że będę miesięcznie zarabiał brutto np 5000zł. Jaką wybrać formę prawną umowy z pracodawcą żeby zostało mi jak najwięcej netto ? Warunki dodatkowe: 1. Prowadzę działalność gospodarczą (pod. liniowy) i jestem VATowcem
2. Jako prowadzący działalność gospodarczą opłacam już ZUS (stawki preferencyjne
dla rozpoczynających działalność)
3. Praca ma charakter twórczy (przenoszę prawa na "pracodawcę" - zlecającego
wykonanie dzieła) - jeśli ma to jakieś znaczenie. Wg kalkulatora wynagrodzeń wychodzi mi że przy umowie o pracę z 5000zł brutto
zostanie mi 3550zł. Z przyzwoitej pensji robi się przeciętna. Czy można to jakoś zoptymalizować ? Wg kalkulatora płac wynika że różnica pomiędzy brutto a netto "idzie" na
podatek, ZUS i jakieś fundusze. Jako że ja już ZUS płacę (w DG), to może tutaj
dałoby się coś wymyślić... ? Dzięki z góry za pomoc --

największe netto - z jaką umową ?