najwieksze polskie eksperty

Data: 2009-10-27 03:28:03
Autor: sooobi
najwieksze polskie eksperty
Data: 2009-10-27 11:37:28
Autor: s
najwieksze polskie eksperty
sooobi pisze:
http://www.sport.pl/video/12,98305,7189748,Rusza_NBA__Lakers_znow_mistrzem__Co_z_Gortatem_.html

Taaa, Gortata wymienia na obwodowca. Jasne.
Albo zostanie, bo bedzie chcial zdobyc mistrza. Oczywiscie, bo to przeciez jego suwerenna decyzja.

Jak to milo czasem sie od ekspertow czegos dowiedziec :-)

Pozdr

Data: 2009-10-27 03:42:01
Autor: Leszczur
On 27 Paź, 11:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
sooobi pisze:

>http://www.sport.pl/video/12,98305,7189748,Rusza_NBA__Lakers_znow_mis...

Taaa, Gortata wymienia na obwodowca. Jasne.
Albo zostanie, bo bedzie chcial zdobyc mistrza. Oczywiscie, bo to
przeciez jego suwerenna decyzja.

To po pierwsze. Po drugie nie wiem jak Wy, ale ja nie wiedzialem ze
Rees tez zmienił klub! ;-)

Jak to milo czasem sie od ekspertow czegos dowiedziec :-)

AdRom nie takie rzeczy juz opowiadał! Czasami  nawet mnie włosy
stawały dęba, więc sobie wyobrazcie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 03:52:24
Autor: sooobi
najwieksze polskie eksperty
> Jak to milo czasem sie od ekspertow czegos dowiedziec :-)

AdRom nie takie rzeczy juz opowiadał!

Bardziej niz na drafcie keepera 2008?:P

Data: 2009-10-27 04:04:02
Autor: Leszczur
On 27 Paź, 11:52, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> AdRom nie takie rzeczy juz opowiadał!

Bardziej niz na drafcie keepera 2008?:P

A co tam było tak strasznego - bo nie pamietam :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 04:20:57
Autor: sooobi
On 27 Paź, 12:04, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bardziej niz na drafcie keepera 2008?:P

A co tam było tak strasznego - bo nie pamietam :-)

Twoja fryzura:P

najwieksze polskie eksperty