najwiekszy nacisk na osi a przeglad

Data: 2014-04-29 22:36:19
Autor: HANA
najwiekszy nacisk na osi a przeglad

Użytkownik "Klebespachtel" <fake_1234xyz@o2.pl> napisał w wiadomości news:ljot6r$tir$1node1.news.atman.pl...
Witam,

zamknęli moją stację kontroli, pojechałem gdzie indziej i służbista nie podbił mi przeglądu bo nie zgadza się największy dopuszczalny nacisk osi w dowodzie z tym na tabliczce znamionowej (różnica 0,5kN). Wziął 161zł i odprawił mnie z kwitkiem. Nie wiem co napisać, naprawdę mam wyrabiać nowy dowód? WTF? Wiem, że mogę pojechać gdzie indziej, z tym że wyniesie mnie to drożej niż wyrobienie nowego dowodu. Przecież to śmieszne. Tym bardziej, że auto od kilku lat przechodziło przeglądy bez problemu. Czy ich naprawdę pop*****, zamiast sprawdzać stan techniczny zajmują się pierdołami.

Pozdr.

dokladnie tak...
nie zagadales, nie ma przegladu
gadac trzeba poczetem Krolow Polski