najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??

Data: 2011-02-24 02:18:57
Autor: bastek72
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
banki maj± różne promocje, dotycz±ce płacenia debetówk±
niekiedy oferuj±c duży zwrot % kwot płaconych debetówk±

który bank obecnie płaci (zwraca) najlepiej (=największy %)
a jednocze¶nie nie nakłada restrykcji, uniemożliwiaj±cych PzA?

wydaję co miesi±c na allegro do 10.000zł i szkoda byłoby
gdyby omin±ł mnie np. 3%  czy 2% zwrot od warto¶ci transakcji
bo to jednak dwie lub trzy stówki więcej w portfelu czy na koncie

Data: 2011-02-24 11:14:24
Autor: Damian Niusy
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
Data: 2011-02-24 11:23:46
Autor: knrdz
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
Damian Niusy pisze:
Dobre Konto zwraca 3% wydatków na zakupy

....w sklepach spożywczych, supermarketach i na stacjach paliw w całej Polsce.

Data: 2011-02-24 02:54:17
Autor: Krzysiek
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
On 24 Lut, 11:23, knrdz <proe...@vagrevn.cy> wrote:

...w sklepach spo ywczych, supermarketach i na stacjach paliw w ca ej
Polsce.
ciekawa oferta, ale pytanie czy to na dłużej czy tylko chwytak nowych
klientów...

Data: 2011-02-24 12:08:56
Autor: wiatrak
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2ecf3690-d73a-4db0-801f-> ...w sklepach spo <ciekawa oferta, ale pytanie czy to na dłużej
<czy tylko chwytak nowych klientów...

Stawiam na druga opcję. To przecież bank. A ten typ tak ma.

wiatrak

Data: 2011-02-24 15:35:52
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 24 Feb 2011 02:54:17 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

...w sklepach spo ywczych, supermarketach i na stacjach paliw w ca ej
Polsce.
ciekawa oferta, ale pytanie czy to na dłużej czy tylko chwytak nowych
klientów...

 Do czasu sprzedaży zapewne.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-25 19:25:00
Autor: Ra
W dniu 2011-02-24 11:54, Krzysiek pisze:
[...]

ciekawa ale nie na temat

Data: 2011-02-25 03:01:56
Autor: animka
najwiÄ?kszy zwrot % przy p??aceniu "Pz A" debet??wkÄ??
W dniu 2011-02-24 11:14, Damian Niusy pisze:
Dobre Konto zwraca 3% wydatkĂłw na zakupy

http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/dobre-konto/

Alle ulgi są tylko na określony czas.
Tu wklejam kawałek z cennika usług:

Wyjaśnienia:
1) Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejny
miesiącach opłata nie jest naliczana, jeŜeli w poprzednim miesiącu została dokonan
i zaksięgowana na koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą oraz łączne
wpływy zewnętrzne na konto wynosiły min. 1000 zł (do kalkulacji łącznych wpływów
nie uwzględnia się przelewów z innych rachunków prowadzonych na rzecz Posiadac
w ramach bankowości detalicznej Banku Millennium).
2) Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 3 miesiące od wydania karty. W kolejny
miesiącach opłata nie jest naliczana, jeŜeli w ciągu miesiąca kalendarzowego zosta
dokonane i zaksięgowane na rachunku osobistym transakcje bezgotówkowe na kwot
min. 250 PLN lub 100 PLN (dotyczy karty Millennium Maestro PayPass wydanej do
konta internetowego)
3) Opłata nie jest pobierana w pierwszym roku uŜytkowania karty, w przypadku
złoŜenia wniosku o konto osobiste i kartę Visa Konto poprzez stronę internetową
Banku.
4) Dotyczy przypadku, gdy na Ĺśyczenie Klienta karta jest wymieniana np. z powodu
uszkodzenia
5) Wartości standardowe. Dodatkowe opcje dostępne po złoŜeniu dyspozycji: limit
dzienny transakcji bezgotówkowych/wypłat: do wysokości środków
dostępnych/1000PLN; do wysokości środków dostępnych/2000PLN; do wysokości

ObowiÄ…zuje od dnia 14.02.2011.

--
animka

Data: 2011-02-28 12:55:28
Autor: z
animka pisze:

Alle ulgi są tylko na określony czas.
Tu wklejam kawałek z cennika usług:

Czy mógłby ktoś w prostych żołnierskich słowach potwierdzić że zerowe koszty będą jeśli wpłynie 1000 zł na konto (tu już mam różne odpowiedzi od pani w okienku) oraz raz w miesiącu zapłacę kartą w markecie czy stacji paliw. (tu znowu jakieś kwoty są ważne?)
Dowiedziałem się że nie mogę przepisać numeru ze starego płatnego konta tylko muszę dostać nowy numer (debilizm a dla mnie strata czasu bo mam polecenia zapłaty).
Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach a ja nie mam ochoty co kilka miesięcy zmieniać numeru konta.

Data: 2011-02-26 13:48:54
Autor: bastek72
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
naistotniejsze jest dla mnie
który bank obecnie płaci (zwraca jaki¶ % transakcji) a jednocze¶nie nie nakłada restrykcji, uniemożliwiaj±cych PzA?

kto¶ z kolegów wskazał zmylenium bank 3% sam znalazłem 4% toyota
ale tam s± restrykcje, że musi to być płatno¶c w fizycznym sklepie
a wiec "płacę z allegro" odpada, zwrotu prowizji za "PzA" nie ma

czy istnieje bank w PL, zwracaj±cy jaki¶ % transakcji allegrowych?

Data: 2011-02-26 22:04:38
Autor: Rafał
W dniu 2011-02-26 13:48, bastek72@onet.pl pisze:
czy istnieje bank w PL, zwracaj±cy jaki¶ % transakcji allegrowych?

Alior karta zakupowa?

--
Raf

Data: 2011-02-26 22:08:35
Autor: neoniusz
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
W dniu 11-02-26 13:48, bastek72@onet.pl pisze:
sam znalazłem 4% toyota

A czytales regulamin? Trzeba miec saldo 90000zl, zeby dostac taki zwrot.

Data: 2011-02-27 14:31:18
Autor: bastek72
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
> sam znalazłem 4% toyota
A czytales regulamin? Trzeba miec saldo 90000zl, zeby dostac taki zwrot.

nie czytałem, odrzuciłem toyote po przeczytaniu że to
transakcje w fizycznych _nieiternetowych_ sklepach:
bo już na wstępie ustaliłem że karta nie nadaje do
celu który sobie postawiłem.

--

najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??