najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??

Data: 2011-02-26 13:48:54
Autor: bastek72
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
naistotniejsze jest dla mnie
który bank obecnie płaci (zwraca jakiś % transakcji) a jednocześnie nie nakłada restrykcji, uniemożliwiających PzA?

ktoś z kolegów wskazał zmylenium bank 3% sam znalazłem 4% toyota
ale tam są restrykcje, że musi to być płatnośc w fizycznym sklepie
a wiec "płacę z allegro" odpada, zwrotu prowizji za "PzA" nie ma

czy istnieje bank w PL, zwracający jakiś % transakcji allegrowych?

Data: 2011-02-26 22:04:38
Autor: Rafał
W dniu 2011-02-26 13:48, bastek72@onet.pl pisze:
czy istnieje bank w PL, zwracający jakiś % transakcji allegrowych?

Alior karta zakupowa?

--
Raf

Data: 2011-02-26 22:08:35
Autor: neoniusz
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
W dniu 11-02-26 13:48, bastek72@onet.pl pisze:
sam znalazłem 4% toyota

A czytales regulamin? Trzeba miec saldo 90000zl, zeby dostac taki zwrot.

Data: 2011-02-27 14:31:18
Autor: bastek72
najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??
> sam znalazłem 4% toyota
A czytales regulamin? Trzeba miec saldo 90000zl, zeby dostac taki zwrot.

nie czytałem, odrzuciłem toyote po przeczytaniu że to
transakcje w fizycznych _nieiternetowych_ sklepach:
bo już na wstępie ustaliłem że karta nie nadaje do
celu który sobie postawiłem.

--

najwi?kszy zwrot % przy p?aceniu "PzA" debetówk??