największym złem i prowokatorem jest walcowa i PO

Data: 2018-11-10 11:36:27
Autor: boukun
największym złem i prowokatorem jest walcowa i PO
O państwowy marsz 11 listopada, organizowany przez rząd, Gronkiewicz-Waltz była pytana w TVN24. Chodziło o to, czy zdecyduje się go rozwiązać, jeśli pojawią się na nim hasła czy transparenty łamiące prawo.

Na pytanie, czy ratusz będzie oczekiwał, aż MON, ŻW i organizatorzy odizolują ludzi łamiących prawo i wykluczą ich z marszu, prezydent stolicy odpowiedziała: - Tak, oczywiście, i że zabiorą te wszystkie emblematy. Podkreśliła jednocześnie, że spodziewa się, iż organizatorzy marszu zadbają, aby ich nie było.

Gronkiewicz-Waltz przyznała, że "jest luka prawna" i nie wiadomo, kto w takiej sytuacji "ma być pierwszy i jak to ma wyglądać". - Na pewno nie reagujemy w sposób pochopny, ale reagujemy wtedy, kiedy trzeba - podkreśliła.

https://wiadomosci.wp.pl/hanna-gronkiewicz-waltz-grozi-organizatorom-marszu-niepodleglosci-stanowcza-zapowiedz-6315322971965569a

POLAK
3h temu

największym złem i prowokatorem jest walcowa i PO, TO ZŁA ORGANIZACJA ANTYPOLSKA, MŚCIWI I PODLI LUDZIE, SAMI PODPALILI BUDKĘ PO AMBASADĄ I SAMI PODPALILI SAMOCHÓD TVN-ANTYPOLSKIEJ TELEWIZJI WSZYSTKO BYŁO UMÓWIONE

klawisz
3h temu

W Ratuszu aż ciemno od ubeckich prowokatorów, mam nadzieję, że wszystkie prowokacje zostaną zduszone w zarodku, a ich mocodawcy trafią do więzienia na lata, łącznie z bufetową.

jan norka
7 min. temu

WALTZ WYDAŁA ZAKAZ DLA MARSZU NIEPODLEGŁOŚCI, BO CHCIAŁA ZORGANIZOWAĆ MARSZ SZMALCOWNIKÓW UWŁASZCZONYCH W WYNIKU ZŁODZIEJSKIEJ REPRYWATYZACJI...

Data: 2018-11-10 12:20:46
Autor: Pajdak
największym złem jest PiS
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
O państwowy marsz 11 listopada, organizowany przez rząd, Gronkiewicz-Waltz
była pytana w TVN24. Chodziło o to, czy zdecyduje się go rozwiązać, jeśli
pojawią się na nim hasła czy transparenty łamiące prawo.

/płatne parobki nowogrodzkie - CIACH!?

--
Pajdak

największym złem i prowokatorem jest walcowa i PO