najwyższy podjazd w pomorskiem...

Data: 2010-04-01 14:40:00
Autor: Wojtek Paszkowski
najwyższy podjazd w pomorskiem...

"BoDro" <bolek@lolek.pl> wrote in message news:hp23hp$bgk$1inews.gazeta.pl...

"Góra śmieci w Gdańsku Szadółkach jest już wyższa niż Wieżyca

he he he, naprawdę dobre, he he

zdobyłem już Wieżycę, Rowokół, Górę Siemierzycką, Górę Wolność... i nie mam pomysłu, na co by tu jeszcze podjechać.

a tak już na poważniej, jeśli jeszcze nie zaliczyłeś, to pojedź na Jelenią Górę k/Bożepola - moim skromnym zdaniem to największa pomorska deniwelacja, ok. 170m od doliny Łeby w Bożepolu (czyli 10m więcej niż wieżyca od Jez. Potulskiego). Do tego naprawdę piękny podjazd, znacznie ciekawszy od Wieżycy , Rowokołu czy Siemierzyckiej, do niedawna w 100% podjeżdżalny, od jakiegoś roku jedno strome miejsce jest mocno wymyte i paręnaście metrów trzeba raczej podprowadzić.

pozdr

Data: 2010-04-01 15:01:22
Autor: Olo
W dniu 2010-04-01 14:40, Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Współczuje. Ja za godzinę zbieram się na rower i jadę na
Wielką Sowę 1014m n.p.m. :)

Data: 2010-04-01 15:44:02
Autor: BoDro
Olo pisze:

Współczuje. Ja za godzinę zbieram się na rower i jadę na
Wielką Sowę 1014m n.p.m. :)

może i marne 100 czy 200m npm, ale za to do morza o rzut obręczą :-)

http://img62.imageshack.us/img62/1207/rowokol.jpg

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E