Data: 2011-09-20 15:32:06 | |
Autor: Johnson | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 13:12, Tans pisze:
Operator telekomunikacyjny. Wystawiona faktura na dużo wyższ± kwotę. W Nie rozumiesz przytoczonego przez siebie regulaminu? 2) Co w przypadku je¶li nie mam wystarczaj±cej ilo¶ci pieniędzy na A kogo to obchodzi? Może na telefon nie zasługujesz ;) 3) I ostatnie pytanie jak maj± się takie praktyki do zwrotu nadpłaty z Dawaj resztę regulaminu ... Nie wiem jakie rachunki płacisz, ale za 30 dni to pewnie z twojego punktu widzenia groszowa sprawa te odsetki. Szkoda papieru.
Sk±d się bior± tacy pechowcy ? W życiu mi się takie sytuacje nie zdarzyły ;) -- @2011 Johnson http://db.tt/JzsPUMU https://www.ibard24.com/backup/pl/registration/c99ffb8519213760f162c2b73830481d |
|
Data: 2011-09-20 16:23:30 | |
Autor: Tans | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
Johnson wrote:
W dniu 2011-09-20 13:12, Tans pisze: Czy w takim razie operator może wystawić błędn± fakturę na milion PLN i konsument ma j± ui¶cić choćby nie wiem co, zaci±gać kredyt i czekać potulnie na rozpatrzenie reklamacji? Tans |
|
Data: 2011-09-20 16:32:05 | |
Autor: Johnson | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze:
Johnson wrote: No na to wychodzi. "Widziały gały co brały" ;) -- @2011 Johnson http://db.tt/JzsPUMU https://www.ibard24.com/backup/pl/registration/c99ffb8519213760f162c2b73830481d |
|
Data: 2011-09-20 17:36:24 | |
Autor: Liwiusz | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 16:32, Johnson pisze:
W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze: Gdzie¶ w przepisach telekomunikacyjno-reklamacyjnych jest przepis, że wniesienie reklamacji przekłada obowi±zek zapłacenia spornej kwoty do czasu jej rozpatrzenia. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-09-20 18:22:10 | |
Autor: Johnson | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 17:36, Liwiusz pisze:
Gdzie¶ w przepisach telekomunikacyjno-reklamacyjnych jest przepis, że Przez grzeczno¶ć nie zaprzeczę. Może i jest. Czy oznacza to że co do każdego rachunku mogę składać reklamację (a jeszcze lepiej potem reklamacje od nieuwzględnienia reklamacji) i w ten sposób kredytować się kosztem TP ;) ? -- @2011 Johnson http://db.tt/JzsPUMU https://www.ibard24.com/backup/pl/registration/c99ffb8519213760f162c2b73830481d |
|
Data: 2011-09-21 09:31:14 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
Johnson pisze:
W dniu 2011-09-20 17:36, Liwiusz pisze:Sporna kwota nie jest zapewne na cał± wysoko¶ć faktury. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2011-09-20 18:41:03 | |
Autor: Tans | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
Liwiusz wrote:
Gdzie¶ w przepisach telekomunikacyjno-reklamacyjnych jest przepis, że wniesienie reklamacji przekłada obowi±zek zapłacenia spornej kwoty do czasu jej rozpatrzenia. Czy aby na pewno? Posiłkuję się tym: http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20041711800&type=3 i jest tam zapis w art. 108: "Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji usługi telekomunikacyjnej do dnia udzielenia na ni± odpowiedzi, nie dłużej jednak niż na okres przewidziany do rozpatrzenia reklamacji." Ale nie jestem pewien, czy aby nie dotyczy tylko odszkodowania wymienionego w pkt. 105. Może kto¶ zna dokładny paragraf je¶li istnieje takowy? Tans |
|
Data: 2011-09-20 20:43:17 | |
Autor: Liwiusz | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 18:41, Tans pisze:
Liwiusz wrote: Przejrzałem jeszcze Rozporz±dzenie (*) które podejrzewałem o posiadanie takiego przepisu, ale niestety nie znalazłem. (*) ROZPORZˇDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 1 paĽdziernika 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 18 paĽdziernika 2004 r.) -- Liwiusz |
|
Data: 2011-09-20 20:48:28 | |
Autor: Liwiusz | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze:
Zasadniczo klient może w ogóle nie płacić, a nawet nie składać reklamacji. Pomijaj±c taki niuans jak wył±czenie telefonu, to w razie chęci wyegzekwowania zapłaty to operator musi pozwać użytkownika, a ten może wówczas skutecznie dowie¶ć niezasadno¶ci roszczenia. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-09-21 04:08:44 | |
Autor: Animka | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 20:48, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze: Mnie Tepsa nie przysłała faktury i domagali się zapłaty jakichś 30 zł. z groszami. Na niebieskiej linii powiedziałam, że czekam na fakturę (albo jej kopię) i dopiero zapłacę. Oddali od razu sprawę do Ultimo. Na odczepnego zapłaciłam, przesłałam skan zapłaty. I powiedziełam sobie: nigdy wiecej Tepsy. Jak rozwiązałam umowę to skamlali, dawali mi jakieś lepsze abonamenty, ale ja powiedziałam NIE! To sie mścili, codziennie podłączali mi szczekaczkę do słuchawki i nie można było nigdzie zadzwonić. Co podnoszę słuchawkę to szczekaczka szczeka. Na koniec umowy trzeba było czekać równy miesiąc niestety. Nie podobalo im się przedtem, że jak zamówiłam biling i wskazałam montera, który przyszedł do awarii mojego telefonu-linii zadzwonioł sobie z mojego telefonu (a ma swój służbowy) do jakiegos kolegi, na jakiiś komórkowy, żeby mu gdzieś listę w pracy podpisał. I tak sobie gadał. Potem ten biling z rozmową wskazałam w reklamacji i mi nie zwrócili. Przez tego montera, który tu kombinował w skrzynce pod blokiem przychodziły mi rachunki do zapłaty na minimum 170 zł. Jaka ja szczęśliwa, że od złodziei się wtedy odizolowałam i zaczełam korzystać z Tlenofonu (teraz FeecoNet) przez bramkę - z umową. Tyle ile wygadam tyle płacę i zawsze mam wgląd do bilingu. Trochę boleję nad tym, że dalej jestem w Orange-przecież to też tepsa. Kiwaja mnie na moich minutach z abonamentu, ani jednej reklamacji jeszcze nie uwzględnili. To zupełnie inni ludzie niż w Idei, to są jakieś hieny. Teraz już sobie zapowiedziałam, że tym razem już w Orange nie podpiszę umowy. -- animka Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć". Leonardo da Vinci |
|
Data: 2011-09-20 21:19:52 | |
Autor: witek | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
On 9/20/2011 9:08 PM, Animka wrote:
[ciach] ty Animka zawsze bylas pokrzywdzona przez los i tak juz zostało. |
|
Data: 2011-09-21 09:46:07 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
Animka pisze:
W dniu 2011-09-20 20:48, Liwiusz pisze: Na niebieskiej linii informujesz, ze brak jest faktury, a spodziewasz się, że powinnaś zapłacić. Jeśli źle zareagują składa się oficjalnie reklamację na niedostarczenie faktury. Jeśli dalej brak jest jakiejkolwiek pozytywnej reakcji, albo reakcja negatywna, przedkładasz sprawę do UKE. Na razie tylko Dialog fikał tak daleko i tylko za pierwszym razem. Za drugim grzecznie przysłali raz jeszcze fakturę, która nie dotarła do mnie. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2011-09-21 15:15:40 | |
Autor: Animka | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-21 09:46, Tomasz Kaczanowski pisze:
Animka pisze: Reklamację pisemną też składałam. Żadnego odzewu. Od razu oddali sprawę do Ultimo. Jeśli dalej brak jest jakiejkolwiek pozytywnej reakcji, albo reakcja negatywna, przedkładasz Nie chciałam się z nimi już szarpać. Rozwiązałam umowę. Jakieś 5 latek już mineło od tamtej pory. -- animka Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć". Leonardo da Vinci |
|
Data: 2011-09-20 18:44:32 | |
Autor: Tans | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
Johnson wrote:
Dawaj resztę regulaminu ... Zobacz tutaj, punkt 8: http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/obsluga_klienta/pomoc/pakiet_informacyjny/tryb_postepowania Tans |
|
Data: 2011-09-21 18:18:01 | |
Autor: Johnson | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 18:44, Tans pisze:
Dawaj resztę regulaminu ... To nie jest regulamin. Ale je¶li mam interpretować pkt 8 to - maj± prawo się kredytować na twój koszt. -- @2011 Johnson http://db.tt/JzsPUMU https://www.ibard24.com/backup/pl/registration/c99ffb8519213760f162c2b73830481d |
|