Data: 2011-09-20 16:00:16 | |
Autor: Wojciech Wrodarczyk | |
nakaz opłaty błędnej faktury | |
W dniu 2011-09-20 13:12, Tans pisze:
Operator telekomunikacyjny. Wystawiona faktura na dużo wyższą kwotę. WOdmówić nie masz podstaw. Jak nie zapłacisz to nikt ci nic nie zrobi. Ja bym nie płacił, z praktyki tak jest wygodniej. Powinni rozpatrzyć reklamację mimo braku płatności. Przy czym jak na twoją niekorzyść to potem z odsetkami zabulisz. 2) Co w przypadku jeśli nie mam wystarczającej ilości pieniędzy naNapisz im to, może jakieś raty rozłożą (+odsetki) 3) I ostatnie pytanie jak mają się takie praktyki do zwrotu nadpłaty zZ praktyki może. Proszę o praktyczne wskazówki, czy coś jestem w stanie zrobić, bo nieAlbo zapłacić i reklamować (po Bożemu), albo udawać twardziela i nie płacić. Wiele telekomów ma już zapisy, że reklamowana należność przestaje być na czas reklamacji wymagalna i nawet za ten czas odsetek nie naliczają (vide: TP). Jednak z tego co piszesz to wnioskuję tutaj co innego. Sprawdź Prawo telekomunikacyjne czy tam nie ma czegoś na ten temat oraz klauzule zakazane, bo być może taki zapis jest klauzulą zakazaną. Jedyne co moim zdaniem możesz uwalczyć to odroczenie płatności do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego. Rzecznik praw konsumenta może okazać się pomocny. |
|