nakaz sanepidu i basen w Łodzi

Data: 2009-04-01 06:52:58
Autor: -
nakaz sanepidu i basen w Łodzi
Szanowni Państwo

W dniu 20 marca 2009 roku ze zdziwieniem przeczytałem w łódzkiej prasie, iż łódzki Sanepid zezwolił na otwarcie jednego z basenów na Fali. Po zapoznaniu się ze stroną internetową Sanepidu doszedłem do wniosku, że z dniem 13 marca wydany został nakaz zamknięcia "basenu z grotą". Tak więc w dniach 13 - 19 marca 2009 roku jakiś basen na Fali powinien być nieczynny.

Tak na pewno nie było i niniejszym pismem wzywam do podjęcia działań wyjaśniających ten fakt i ukarania winnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa na przyszłość osób odwiedzających te baseny jak  i do uświadomienia osobom, które to korzystały z basenów w tym okresie o grożącym im niebezpieczeństwie.

W dniach 14-15 marca 2009 roku cała moja rodziną z dziećmi i rodziną znajomych oraz tysiącem innych osób korzystałem z basenów na Fali nie dostrzegając zamkniętego basenu. Natomiast dostrzegliśmy taśmę budowlaną na wejściu do groty (taśma nad taflą wody) co mniemam miało oznaczać zamknięcie "basenu z grotą". Widać świadomość właścicieli Fali jest tak wielka iż wygrodzenie powietrza nad wodą zapobiega przedostawaniu się bakterii chorobotwórczych do pozostałej części basenu, w której przebywają osoby, które słono zapłaciły za możliwość zakażenia bakteriami gronkowca złocistego.

SKANDAL !!!

Dzieci bawiły się przy grocie w wodzie a taśma nie była przeszkodą by się do niej dostać.

Sądzę, iż władze Fali świadomie naraziły na niebezpieczeństwo kąpiących się w tym basenie a zrobiły to z chęci zysku. Zasłonięcie groty było wybiegiem, wymówką zupełnie nie adekwatną do grożącego niebezpieczeństwa.

Gdyby Prokuratura nie wiedziała co robić to podpowiadam:

 - należy natychmiast zabezpieczyć nagrania z kamer przemysłowych obiektu,

 - przesłuchać pracujących wtedy ratowników,

 - sprawdzić w Sanepidzie w jakich dniach baseny powinny być zamknięte i w jaki sposób powinno być to zrobione by nie narazić kapiących na ryzyko utraty zdrowia.

Liczę na szybką reakcję na powyższe Zgłoszenie Dokonania Przestępstwa i zapobieżenie w przyszłości takich aktów chciwości, które noszą znamiona działań kryminalnych.

Jeżeli miasto kupiło Fale to przestępstwo dokonał przedstawiciel miasta - i to będzie miejsce, od którego ewentualni poszkodowani będą dochodzili odszkodowań i mam nadzieję, że nie będzie to powodem tuszowania całej sprawy. Co skrupulatnie obiecuję sprawdzić.

Z poważaniem

Data: 2009-04-01 00:30:30
Autor: witek
nakaz sanepidu i basen w Łodzi