nakleja rejestracyjna

Data: 2010-10-22 15:50:20
Autor: Icek
nakleja rejestracyjna
Mam takie pytanie, poprosiłem moja kochaną żonę aby umyła przednią szybę
w kupionym aucie - bo skoro mam przykleić naklejkę rejestracyjną to
najlepiej na czystą szybę. Niestety z tej radości od razu nakleiła tą
naklejkę, problem w tym, że w lewym dolnym rogu. Nie mam żadnych kartek
z naklejki (zostały wyrzucone), a pewnie tam było napisane jak i gdzie
ma być ta naklejka. Wszyscy mają w prawym dolnym rogu.
Czy faktycznie tak ma być czy to tylko sugestia. Jeżeli mam źle
przyklejoną to ile może kosztować nowa naklejka?

jak CI bardzo przeszkadza to jedz do firmy co wymienia szyby to Ci przeklejÄ…

Icek

nakleja rejestracyjna