naklejka na nosie

Data: 2011-05-11 13:11:32
Autor: cytawa
naklejka na nosie
W dniu 2011-05-11 12:52,  mariuszmo pisze:
Takie pytaie, po co kolarzom np szosowym albo np maratończykom naklejka na
nosie, tzn taki plasterek zakończony po obydwu stronach jakby zgrubieniami.
Co to daje?

Zrob proste doswiadczenie, to odpowiesz sobie sam.

Rozszerz sobie skore pod oczami na wysokosci polowy nosa i porownaj jak ci sie przez nos oddycha bez tego rozszerzenia.

Jan Cytawa

Data: 2011-05-22 00:59:37
Autor: Piotrpo
naklejka na nosie
On 11 Maj, 13:11, cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
> [...]

Rozszerz sobie skore pod oczami na wysokosci polowy nosa i porownaj jak
ci sie przez nos oddycha bez tego rozszerzenia.

Nie do końca tak - ten plasterek to jest raczej sprężynka - plastikowa
sprężysta płytka z klejem na końcach - rozciąga nieco nos (w każdym
razie model który miałem kiedyś na nosie). Na moje to po prostu
gadżet, ale zrobił się popularny jakiś czas temu - teraz poszedł w
odstawkę. Na chrapanie może pomaga, w sporcie chyba nie ;)

naklejka na nosie