naklejki pl.misc.samochody

Data: 2012-04-13 21:14:01
Autor: megrims
naklejki pl.misc.samochody
W dniu 2012-04-13 13:03, The_EaGle pisze:
Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
okolicach? Chętnie odkupię :)

Jeżeli ktoś może wysłać to naturalnie plus wysyłka.

Rafał

W przyszłym tygodniu będę w DC. jeszcze jakieś naklejki mam

Data: 2012-04-13 21:22:39
Autor: The_EaGle
naklejki pl.misc.samochody
W dniu 2012-04-13 21:14, megrims pisze:
[...]

To ja od razu się piszę. Mailem wysłałem namiary.

Jednak tak czy inaczej zróbmy jakieś 100szt dla potomnych chętnych.

Rafał

Data: 2012-04-13 21:31:47
Autor: megrims
naklejki pl.misc.samochody
W dniu 2012-04-13 21:22, The_EaGle pisze:
[...]

no to najlepiej z 10000 i w miasto nocą i pooklejać
wszystkich co się da.
:)

Data: 2012-04-13 21:56:53
Autor: The_EaGle
naklejki pl.misc.samochody
W dniu 2012-04-13 21:31, megrims pisze:

no to najlepiej z 10000 i w miasto nocą i pooklejać
wszystkich co się da.
:)

100szt to IMHO min jeżeli chodzi o drukarnię. Koszt jednej szt będzie minimalny.

Pozdrawiam
Rafa;

Data: 2012-04-14 00:17:40
Autor: Rafał Grzelak
naklejki pl.misc.samochody
megrims wrote:

> Pozdrawiam
> Rafał
> no to najlepiej z 10000 i w miasto nocą i pooklejać
wszystkich co się da.
:)

Radiowozy!!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-14 22:11:25
Autor: venioo@interia.pl
naklejki pl.misc.samochody
W dniu 2012-04-14 07:32, megrims pisze:

Radiowozy!!

szkoda naklejek

jeszcze pozew zloza i nas pozamykaja za niszczenie mienia publicznego, oklejanie itp. (vide akcja vs przebrany za fotoradar)

;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)