naklejni na rant

Data: 2009-05-12 23:21:43
Autor: metalbeast
naklejni na rant
widziałem ostatnio na żywo naklejki, które od jakiegoś czasu robią furorę na allegro :] wcześniej jakoś mnie to nie przekonywało, ale na żywo wygląda super - nie zamierzam dorabiać ideologii. Podobają mi się i chce takie.
Ale widzę 2 typy naklejane z trzech części oraz takie z aplikatorem.

Bardziej przemawia do mnie aplikator, bo jak ponaklejam ręcznie i wyjdzie jajo, to będzie źle wyglądało podczas jazdy.

Ktoś z was używał? warto?

Data: 2009-05-12 23:45:32
Autor: Kuczu
naklejni na rant
metalbeast pisze:

Ktoś z was używał? warto?

Ale czego ? Aplikatora ? Kobiet spytaj.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-13 02:29:02
Autor: marider
naklejni na rant
metalbeast pisze:
[...]

Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

http://www.grafnet.eu/naklejki/paski%20na%20felgi/index.htm

Pierwsza R1 w plomienie to moja ex (zdjecia sa AD 2005). Naklejenie nalepek recznie to zaden problem, wystarczy dobrze odtluscic felge przed, byc dokladnym i cieszyc sie po :) Te byly solidnie wykonane (na 1 strone szlo cos kolo 1 i 1/5 paska, teraz widze sa juz w zakrzywionych odcinkach)i sie nie odklejaly. W zeszlym tygodniu naklejalem takie kumplowi na limitowanej R6'03 (w plomienie) i tez jest zadowolony.

Pzdr
PS: Inne ciekawe nalepki sa tu: http://www.grafnet.eu/
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-05-13 10:09:41
Autor: (pj)
naklejni na rant
marider pisze:

Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

PBNW

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-13 10:26:16
Autor: Jacek Czerwinski
naklejni na rant
(pj) pisze:
marider pisze:

Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

<cite>ciężarki to dla pedałów</cite>

Data: 2009-05-13 12:23:45
Autor: (pj)
[OT] Re: naklejni na rant
Jacek Czerwinski pisze:
(pj) pisze:
marider pisze:

Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

<cite>ciężarki to dla pedałów</cite>

chyba: ciężarne ... :-o

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-13 11:46:04
Autor: WIADRO
naklejni na rant
On 13 Maj, 10:09, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
marider pisze:

> Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

PBNW

pomijalna waga, w tej samej odległości równo rozłożony 'ciężar' od osi
obrotu, nie kłóci się.
bo chyba nie pytasz o ciężarkach na rancie koła?- tak już chyba nikt
nie robi tylko nakleja.

--
wiadro
G.Ż.

Data: 2009-05-14 00:54:16
Autor: marider
naklejni na rant
(pj) pisze:
marider pisze:

Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

Dodatkowo sprzet bardziej widoczne jest w nocy a i moto odblaski ozywiaja - zapomnialem dodac :)

Tak to wygladalo na mojej ex R1 - http://tinyurl.com/oaetv4 i tu: http://tinyurl.com/dl9cgw

a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

Masa paskow jest znikoma natomiast ciezarki nakleja sie na felge a nie na rant jak w samochodach. Przynajmniej tak byly tak montowane (znaczy ciezarki te ;) ) w motocyklach ktore ja widzialem przy zmianie opon.

PBNW
To teraz juz wiesz :)

Pzdr
PS: mala rzecz, a cieszy.

Data: 2009-05-13 08:04:13
Autor: Darek Mroz
naklejni na rant
A są czarne matowe ? To ja też chętnie.

Ja bym chętnie w kształcie ryb się pisał.

DM

Data: 2009-05-14 09:20:38
Autor: atomek
naklejni na rant

Ktoś z was używał? warto?

warto:)

moj sprzet:
(przed)    http://bikepics.com/pictures/652017/
(i po)     http://bikepics.com/pictures/1633927/

nie wszystkim sie podoba ale mi tak i to chyba najwazniejsze ;)

kiedys na moto naklejalem bez aplikatora i troche krzywo wyszlo. na
fazerka z aplikatorem i nie dosc ze prosto to jeszcze z 5 minut
zajmuje cala operacja :)

pozdrawiam

atlo fazer wwa

naklejni na rant