należność z 1os.DG

Data: 2012-08-28 12:46:40
Autor: cef
należność z 1os.DG
Piotr wrote:

Czy jeśli okaże się że jest zawieszona to zasadne jest wysyłanie
wezwań do zapłaty dla tej działalności czy od razu pozew wobec tej
osoby?

A tak z ciekawości zapytam: gdyby miał ten ktoś niezawieszoną działalność,
to co? Pozywałbyś działalność czy osobę?
Jakie to ma znaczenie czy zawieszone czy nie?

Data: 2012-08-29 00:37:23
Autor: Piotr
należność z 1os.DG
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości:

Jakie to ma znaczenie czy zawieszone czy nie?

dla mnie żadna, ale ponieważ w naszym kraju nie wszystko można brać na logikę - wolałem zapytać :)

Data: 2012-08-30 00:14:10
Autor: Liwiusz
należność z 1os.DG
W dniu 2012-08-28 12:46, cef pisze:
Piotr wrote:

[...]

*Zawsze* pozywa się *osobę* (przy działalności gospodarczej).

--
Liwiusz

Data: 2012-08-30 07:44:43
Autor: cef
należność z 1os.DG
Liwiusz wrote:

[...]

To akurat jest oczywiste, ale nie dla pytającego.
On chce wysyłać wezwania "dla działalnosci".

należność z 1os.DG