naleznosc za rozmowy sluzbowe

Data: 2009-08-20 22:44:23
Autor: Robert Tomasik
naleznosc za rozmowy sluzbowe

Uzytkownik "MiK^" <miklamer@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:8c2e6749-2c41-4418-ba3d-e904339d4bb0o35g2000vbi.googlegroups.com...

Ja bym im odpisal, ze nie zamawiales u nich takiej uslugi :-)

Data: 2009-08-21 03:35:42
Autor: MiK^
naleznosc za rozmowy sluzbowe
Ja bym im odpisal, ze nie zamawiales u nich takiej uslugi :-)

Hehe... Tak chyba tez zrobie ;)

A tak na powaznie to wielkie dzieki za informacje. Jeszcze dzis
przygotuje jakies pisemko. Nadmienie w nim rowniez ze kazda kolejna
probe bede traktowal jako wymuszenie etc. Bo szczerze mowiac smieszy
mnie cala ta sytuacja w szczegolnosci ze pracowalem dla nich spory
okres czasu i zygnajac sie wreczaja mi taka premie ;) Dzieki jeszcze
raz!

pozdrawiam -Michal

Data: 2009-08-21 18:01:58
Autor: Jacek_P
MiK^ napisal:
[...]

Napisz pozniej, co z tego wyniklo. Niech zostanie dla potomnych
i innych zainteresowanych w archiwum Google'a.
--
Pozdrawiam,

Jacek

naleznosc za rozmowy sluzbowe