namawianie do popelnienia wykroczenia

Data: 2013-04-02 23:49:49
Autor: PiotRek
namawianie do popelnienia wykroczenia
Użytkownik "hiki wiosna pierdle jak zimmmno" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:kiul4c$lss$1node2.news.atman.pl...
W zaraz drugim ujeciu pokazany jest kierowca z jedzeniem na kolanach, probujacy jechac i kierowac rownoczesnie.

Znaczy co - wg Ciebie nie powinien jechać i kierować równocześnie???

Człowiecze, weź się ogarnij, bo bzdury wypisujesz niemożebne.

--
Piotr

Data: 2013-04-03 01:13:31
Autor: Bydlę
On 2013-04-02 21:49:49 +0000, "PiotRek" <bell1876usunto@gazeta.pl.invalid> said:

Użytkownik "hiki wiosna pierdle jak zimmmno" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kiul4c$lss$1node2.news.atman.pl...
W zaraz drugim ujeciu pokazany jest kierowca z jedzeniem na kolanach, probujacy jechac i kierowac rownoczesnie.

Znaczy co - wg Ciebie nie powinien jechać i kierować równocze¶nie???

Okurdelebele - ja tak wczoraj zrobiłem - nawet nie wiedziałem, że nie wolno.
;(

--
Bydlę

namawianie do popelnienia wykroczenia