namiary na sklepy z buciorami [Lublin]

Data: 2013-12-08 13:59:49
Autor: ARO
namiary na sklepy z buciorami [Lublin]
Czołem kluski z rosołem!

Na dziki wschód się wybieram w tym tygodniu i z okazji, że będę miał trochę czasu wolnego mam pytanie. Czy może mi ktoś polecić jakieś miejsca/sklepy w Lublinie (poza Intercars), gdzie można powybierać, powybrzydzać, pomacać, przymierzyć i kupić buty na motonga? Ja wiem, że gógle jest, ale może macie swoje opinie?

ps. Szukam czegoś bez zbędnej ilości plastiku i frendzli. Takie bardziej ędórzaste z membraną (nie musi być gore) i z akcentem turystyki.

pzdr
--
ARQ
transalp

Data: 2013-12-08 16:33:36
Autor: Qlfon
namiary na sklepy z buciorami [Lublin]
Cześć,
tradycyjnie - Lublin Nałęczowska - MotoGP wcześniej jadąc od miasta po prawej i dalej w stronę Nałęczowa NMR po lewej. Chyba dwa największe sklepy w mieście z jakimś wyborem.

--
Qlfon, Lublin

namiary na sklepy z buciorami [Lublin]