namiot...

Data: 2010-06-03 18:49:24
Autor: Titus Atomicus
namiot...
In article <htu7qn$tq8$1@news.onet.pl>,
 "Stirlitz" <stirlitz_rzeszow@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:

FN Veig pro III http://www.fjordnansen.com.pl/site/?mod=offers&kat=25&prod=555
Mam pytanie, czy ktoś posiada któryś z tych namiotów? Jeśli tak to byłbym dźwięczny za opinie.
Dodatkowo, model veig, interesują mnie te absydy, czytałem komentarz, że zdarza się w czasie wychodzenia podczas deszczu zamoczyć sypialkę. Jeśli ktoś posiada inny model FN z takim wejściem, prosiłbym o wypowiedź w tym temacie. Interesuje mnie też rzeczywista pojemność absyd, liczona oczywiście w plecakach :)

Jak najbardziej polecam. Latwy w rozkladaniu, wodoszczelny, nie za ciezki. I przestronny.
Jedyna wada jaka zauwazylem to ten problem z zalewaniem sypialni podczas wychodzenia/wchodzenia w deszczu.

TA

Data: 2010-06-04 19:09:39
Autor: Titus Atomicus
namiot...
In article <Titus_Atomicus-705D9D.18492403062010@news.onet.pl>,

> [...]

Jedyna wada jaka zauwazylem to ten problem z zalewaniem sypialni podczas wychodzenia/wchodzenia w deszczu.

PS
Niedawno pytalem tutaj, co kupic zamiast tego Veiga (bo musialem sie go pozbyc w trakcie ostatniej wycieczki) i chyba wychodzi na to, ze znowu kupie Veiga.

TA

namiot...