namiot FN Tordis II

Data: 2011-03-18 02:58:40
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
Witam,
Cos takiego sie pojawilo:
http://www.fjordnansen.com.pl/site/?mod=offers&kat=25&prod=644
Co o tym myslicie?
Mimo, ze glownie sam jezdze - mialem Veiga III, ubieglej na jesieni zakupilem Veiga II.

Jak wg was ma sie ten nowy Tordis do Veiga II? Bo w rzucie poziomym to prawie to samo.
Na plus - nieco nizsza waga, i wiecej miejsca w srodku, no i w czasie deszczu przy otwieraniu przedsionka nie bedzie sie lala woda do srodka.
Ewentualne minusy to gorsza stabilnosc w czasie wiatru i zupelny brak otworow wentylacyjnych w tropiku. Cena o 100zl wyzsza niz Veiga II.
No i ciekawe czy pojawi sie wersja III.
TA

Data: 2011-03-18 12:26:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
namiot FN Tordis II
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Fri, 18 Mar 2011 02:58:40 +0100,
pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.gory:
http://www.fjordnansen.com.pl/site/?mod=offers&kat=25&prod=644

Znajdź 10 różnic w konstrukcji:
http://www.e-horyzont.pl/namiot-eclipse-ii_30145t.html
http://www.e-horyzont.pl/namiot-atmosphere-dome-i-s1_59940t.html

Ja, mówiąc szczerze, waliłbym raczej w Marabuty iglo. Cena podobna, a
jakość na pewno lepsza. Chociaż, wiadomo, zależy po co Ci ten namiot. W tej
chwili za około 900zł kupiłbym Bergsona Ultra Lite 2, zimowego.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-03-18 15:33:49
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II

pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.gory: > http://www.fjordnansen.com.pl/site/?mod=offers&kat=25&prod=644

[...]

Ale na Kolosach byla specjalna oferta -40% :-)
A po drugie - jak mowilem - Veig jest dla mnie ok.
Tylko przydaloby sie wiecej miejsca - i ten Tordis II ma wiecej. A ten twoj Bergson Ultra wazy mniej, ale jest zdecydowanie mniejszy.

TA

Data: 2011-03-19 09:42:32
Autor: Maciek
namiot FN Tordis II

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-651E97.15334918032011newsfeed.onet.pl...
W tej
chwili za około 900zł kupiłbym Bergsona Ultra Lite 2, zimowego.

Przepraszam - gdzie?

Maciek

Data: 2011-03-19 15:30:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
namiot FN Tordis II
Maciek, Sat, 19 Mar 2011 09:42:32 +0100,
pl.rec.gory,pl.rec.turystyka.tramping:
[...]

Mówiąc szczerze, to nawet nie wiem czy jest dostępny, ja kupiłem prawie
nową używkę za pół tej ceny...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-03-18 18:28:47
Autor: Ryszard Seweryn
namiot FN Tordis II
W dniu 2011-03-18 02:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No i ciekawe czy pojawi sie wersja III.

Jakos mnie nie interesuje, szczególnie po przeczytaniu parametrów technicznych wpisanych bezmyślnie na podanej stronie.

rychu

Data: 2011-03-18 23:56:47
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
In article <im04of$fam$1@news.onet.pl>, Ryszard Seweryn <nyrewes@vp.pl> wrote:

> [...]

Jakos mnie nie interesuje, szczególnie po przeczytaniu parametrów technicznych wpisanych bezmyślnie na podanej stronie.

A co jest z nimi nie tak?

TA

Data: 2011-03-19 00:01:10
Autor: Cavallino
namiot FN Tordis II
wrote:

> [...]

Jakos mnie nie interesuje, szczególnie po przeczytaniu parametrów
technicznych wpisanych bezmyślnie na podanej stronie.

Takie pytanie - nie skusiłeś się przypadkiem na tą fuchę infuelncera?

Data: 2011-03-19 03:26:51
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
In article <4d83e436$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

> [...]
>
> A co jest z nimi nie tak?

Takie pytanie - nie skusiłeś się przypadkiem na tą fuchę infuelncera?

He, he.
Nie.
Jakbys przesledzil moje wczesniejsze pytania to bys zobaczyl ze zawsze bylem dociekliwy. A o namioty w stylu Veiga pytam juz od kilku sezonow.
:-)

TA

Data: 2011-03-19 20:42:57
Autor: Arek \"Antek\" Mytko
namiot FN Tordis II

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-959150.02584018032011newsfeed.onet.pl...
[...]

wyglada ok.
dopiero w uzytkowainu bedzie mozna cos o tym modelu powiedziec.
ja na razie nie znalazlem dobrej dwojki.
marabuty, jak ktos wspomnial omijam szerokim kolem.
przebywalem w kilku modelach i ciagle uwazam, ze projektanci pokonczyli szkoly muzyczne.

saludos,
Antek

Data: 2011-03-22 21:32:13
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
In article <im3f23$c7f$1@inews.gazeta.pl>,
 "Arek \"Antek\" Mytko" <antekwielki@WYTNIJTOgazeta.pl> wrote:

> [...]

marabuty, jak ktos wspomnial omijam szerokim kolem.
przebywalem w kilku modelach i ciagle uwazam, ze projektanci pokonczyli szkoly muzyczne.

Ale co konkretnie?

TA

Data: 2011-03-23 21:21:48
Autor: Arek \"Antek\" Mytko
namiot FN Tordis II
> [...]

marabuty, jak ktos wspomnial omijam szerokim kolem.
przebywalem w kilku modelach i ciagle uwazam, ze projektanci pokonczyli

oj, nie pamietam. nawet sie nie staram zapamietac nazwy modelu. wystarczy, ze pisze na namiocie marabut. mieszkalem w czterch roznych modelach.

A.

namiot FN Tordis II