namiot FN Tordis II

Data: 2011-03-18 18:28:47
Autor: Ryszard Seweryn
namiot FN Tordis II
W dniu 2011-03-18 02:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No i ciekawe czy pojawi sie wersja III.

Jakos mnie nie interesuje, szczególnie po przeczytaniu parametrów technicznych wpisanych bezmyślnie na podanej stronie.

rychu

Data: 2011-03-18 23:56:47
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
In article <im04of$fam$1@news.onet.pl>, Ryszard Seweryn <nyrewes@vp.pl> wrote:

> [...]

Jakos mnie nie interesuje, szczególnie po przeczytaniu parametrów technicznych wpisanych bezmyślnie na podanej stronie.

A co jest z nimi nie tak?

TA

Data: 2011-03-19 00:01:10
Autor: Cavallino
namiot FN Tordis II
wrote:

> [...]

Jakos mnie nie interesuje, szczególnie po przeczytaniu parametrów
technicznych wpisanych bezmyślnie na podanej stronie.

Takie pytanie - nie skusiłeś się przypadkiem na tą fuchę infuelncera?

Data: 2011-03-19 03:26:51
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
In article <4d83e436$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

> [...]
>
> A co jest z nimi nie tak?

Takie pytanie - nie skusiłeś się przypadkiem na tą fuchę infuelncera?

He, he.
Nie.
Jakbys przesledzil moje wczesniejsze pytania to bys zobaczyl ze zawsze bylem dociekliwy. A o namioty w stylu Veiga pytam juz od kilku sezonow.
:-)

TA

namiot FN Tordis II