namiot FN Tordis II

Data: 2011-03-19 20:42:57
Autor: Arek \"Antek\" Mytko
namiot FN Tordis II

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-959150.02584018032011newsfeed.onet.pl...
Witam,
Cos takiego sie pojawilo:
http://www.fjordnansen.com.pl/site/?mod=offers&kat=25&prod=644
Co o tym myslicie?
Mimo, ze glownie sam jezdze - mialem Veiga III, ubieglej na jesieni
zakupilem Veiga II.

Jak wg was ma sie ten nowy Tordis do Veiga II? Bo w rzucie poziomym to
prawie to samo.
Na plus - nieco nizsza waga, i wiecej miejsca w srodku, no i w czasie
deszczu przy otwieraniu przedsionka nie bedzie sie lala woda do srodka.
Ewentualne minusy to gorsza stabilnosc w czasie wiatru i zupelny brak
otworow wentylacyjnych w tropiku. Cena o 100zl wyzsza niz Veiga II.
No i ciekawe czy pojawi sie wersja III.

wyglada ok.
dopiero w uzytkowainu bedzie mozna cos o tym modelu powiedziec.
ja na razie nie znalazlem dobrej dwojki.
marabuty, jak ktos wspomnial omijam szerokim kolem.
przebywalem w kilku modelach i ciagle uwazam, ze projektanci pokonczyli szkoly muzyczne.

saludos,
Antek

Data: 2011-03-22 21:32:13
Autor: Titus Atomicus
namiot FN Tordis II
In article <im3f23$c7f$1@inews.gazeta.pl>,
 "Arek \"Antek\" Mytko" <antekwielki@WYTNIJTOgazeta.pl> wrote:

> [...]

marabuty, jak ktos wspomnial omijam szerokim kolem.
przebywalem w kilku modelach i ciagle uwazam, ze projektanci pokonczyli szkoly muzyczne.

Ale co konkretnie?

TA

Data: 2011-03-23 21:21:48
Autor: Arek \"Antek\" Mytko
namiot FN Tordis II
> [...]

marabuty, jak ktos wspomnial omijam szerokim kolem.
przebywalem w kilku modelach i ciagle uwazam, ze projektanci pokonczyli

oj, nie pamietam. nawet sie nie staram zapamietac nazwy modelu. wystarczy, ze pisze na namiocie marabut. mieszkalem w czterch roznych modelach.

A.

namiot FN Tordis II