namiot - Jurek czy Salewa?

Data: 2009-04-17 16:47:29
Autor: matb
namiot - Jurek czy Salewa?
Chciałbym nabyć namiot, co ma służyć między innymi (a może i głównie)
na wyjazdy rowerowe. Takie tygodniowe, dwutygodniowe, z sakwami itd.
Namiot ma być lekki, dwuosobowy, wzgodny (stosunkowo przestronny) i w
ogóle fajowy. Na lato, wiosnę, jesień. Namiot może sobie biwakować poza
namiotem.
I tak sobie myślę - czy fajniej jest kupić Jurka S+R Vandr II
http://www.skalnik.pl/?p=produkt&id=1116

albo może Salevę Scout II
http://azymutsklep.pl/salewascoutii-p-321.html?osCsid=c8e1f6658c5f8e96fe
e4d8dd0d

Ktoś może ma praktyczne doświadczenia z tymi sprzętami i może się
podzielić uwagami? Bo ja to w namiotach sypiałem jak popularne były
"chońskie dwójki" ;-)

--
pozdrawiam     _   _
 _ __   __ _ _| |_| |_   [wro] [MuShellka]
| '  ` / _` |_   _| _ \  Cieniarka Sport Exage
|_|_|_|\__,_| |_| |___/  blaszczy(at)uni(dot)wroc(dot)pl
taki sobie FoToBloG: http://matb.ovh.org

Data: 2009-04-17 17:37:54
Autor: Menel
namiot - Jurek czy Salewa?
matb <email@chwilowo.brak> napisał(a):
[...]

Najlepszy: http://www.namioty.pl/Namiot_Poligon_2_Alu,34,521,0,0,P,produkty.html

cena/jakość:
http://www.e-horyzont.pl/fjord-nansen_2m/namiot-lima-ii_30130t.html
mają sklep we wrocku można oglądnąć ale lepiej się pośpiesz bo to resztki

Pozdr

Data: 2009-04-18 08:32:30
Autor: Roberto
namiot - Jurek czy Salewa?

Najlepszy: http://www.namioty.pl/Namiot_Poligon_2_Alu,34,521,0,0,P,produkty.html

A co w nim jest najlepszego?

cena/jakość:
http://www.e-horyzont.pl/fjord-nansen_2m/namiot-lima-ii_30130t.html

Opcja z 2 przedsionkami o wiele bardziej jest sensowniejsza. Do jednego pakujesz
sakwy a drugi masz do wchodzenia i gotowania.

Data: 2009-04-19 19:33:05
Autor: Menel
namiot - Jurek czy Salewa?
Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

> Najlepszy: > http://www.namioty.pl/Namiot_Poligon_2_Alu,34,521,0,0,P,produkty.html
> A co w nim jest najlepszego?

Mam taki :) a dokładnie stare Komodo czyli obecny Poligon.

Znajdź mi taki za 189PLN.

Data: 2009-04-17 19:05:21
Autor: lenicz
namiot - Jurek czy Salewa?

Użytkownik "Namiot może sobie biwakować poza
namiotem.
 rower poza namiotem naturalnie. By mieć troche komfortu na 2 osoby musisz kupić trójkę. Odpuść namioty ze stelażem z włókna bo lubi pękać i jest kicha. Stelaż alu. Reszta zależy od pieniędzy. Rowerowo uzytkuję na dwie osoby Tundra3 Jack Wolfskin.  Sporo miejsca do spania i na noc 2 treki do przedsionka się mieszczą.

Data: 2009-04-18 08:29:41
Autor: Roberto
namiot - Jurek czy Salewa?
 Sporo miejsca do spania i na noc 2 treki do przedsionka się mieszczą.
A co, Treki sa z cukru?

Data: 2009-04-17 20:17:18
Autor: #:-) gps
namiot - Jurek czy Salewa?
matb pisze:
[...]

eee tam - kup sobie któregoś FN'a dwu-wejściowego

http://www.e-horyzont.pl/namioty_137k/2-osobowe_139k/

Ja rower mam na zewnątrz przykryty nieprzemakalną plandeka ogrodnicza za 15 zł.

#:-)
gps

Data: 2009-04-17 20:46:58
Autor: lenicz
namiot - Jurek czy Salewa?

Użytkownik > Ja rower mam na zewnątrz przykryty nieprzemakalną plandeka ogrodnicza za
15 zł.
Tu sie kłania niestety temat amatorów cudzych rowerów ale temat zabezpieczeń, kradzieży jest dość gruntownie przemaglowany na grupie.

Data: 2009-04-18 08:39:05
Autor: Roberto
namiot - Jurek czy Salewa?

> [...]
Tu sie kłania niestety temat amatorów cudzych rowerów ale temat zabezpieczeń, kradzieży jest dość gruntownie przemaglowany na grupie.
To prawda i nigdy nie doszlismy do wniosku ktory sposob jest lepszy: czy
nocowanie z rowerem w namiocie czy trzymanie roweru po za namiotem. Ja od 10 lat
jezdze na wyprawy rowerowe po Polsce jak i całej Europie. 80 % noclegów to
nocowanie na dziko wiec przynajmniej teoretycznie zagrozenie jest duze.
Tymczasem wlasnie takie biwakowanie jest najbezpieczniejsze i nie ma znaczenia
czy jestes sam czy  w duzej grupie.

Data: 2009-04-18 16:16:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
namiot - Jurek czy Salewa?
Panie Roberto, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:2c8f.0000025c.49e97589newsgate.onet.pl> przy ul....

[...]

Wnosisz albowiem Ciebie nie zamordowano, a w hotelach obsługa kradnie?
Marny argument.

Data: 2009-04-18 19:37:46
Autor: Roberto
namiot - Jurek czy Salewa?

> [...]
> czy jestes sam czy  w duzej grupie.

Wnosisz albowiem Ciebie nie zamordowano, a w hotelach obsługa kradnie?

To przeprowadzmy test. Zostaw na rowerze duza sumę pieniędzy. Pozostaw go na noc
bez nadzoru wzrokowego. A teraz zastanow się gdzie pieniądze bedą a gdzie znikną
od razu: hotelowy parking, hotelowy korytarz, parking rowerowy na campingu,
gdzies na polance głeboko w lesie?

Data: 2009-04-18 22:55:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
namiot - Jurek czy Salewa?
Panie Roberto, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:2c8f.000002ae.49ea0feanewsgate.onet.pl> przy ul....

Jesteś głupcem czy się zgrywasz?

Data: 2009-04-18 08:27:59
Autor: Roberto
namiot - Jurek czy Salewa?

Obydwa namiot sa do bani gdyż przedsionek jest za mały i umieszczony po
niewłaściwej stronie. Wejscie powinno byc po stronnie dłuższego boku. W tych
namiotach bedziesz mieć potężne problemy z umieszczeniem kilku sakw w
przedsionku, gotowaniem podczas deszczu i z wchodzeniem do środka.

Data: 2009-04-20 03:43:20
Autor: DK
namiot - Jurek czy Salewa?
On 17 Kwi, 18:47, "matb" <em...@chwilowo.brak> wrote:
[...]

albo... moze hannah?
http://www.hannah.cz/pl/produkty/jaroleto-2009/stany/serie-adventure/13636-serak-s.html
http://www.hannah.cz/pl/produkty/jaroleto-2009/stany/serie-adventure/13673-target-s.html
http://www.hannah.cz/pl/produkty/jaroleto-2009/stany/serie-comfort/13689-troll-s.html

Data: 2009-04-20 12:22:12
Autor: Mamut
namiot - Jurek czy Salewa?
Użytkownik "matb" <email@chwilowo.brak> napisał
[...]

Ja bym brał salewę. Raz, że tańsza, a dwa wyższa. 105cm wysokości sypialni to mało, da sie wytrzymać ale o wiele lepiej jest mieć 115cm. Wadą jest cienka podloga, nie z grubej folli tylko nylonu. Nie przemaka ale teoretycznie łatwiej uszkodzić.
W przypadku fjorda zeby miec podobne gabaryty musialbys kupic trojke. Najlepiej sierra bo ma 2 przedsionki, ale waga już rosnie prawie do 4kg (3,70).

namiot - Jurek czy Salewa?