nanosim kto stosuje

Data: 2013-12-13 12:52:36
Autor: robik
nanosim kto stosuje
Ilu producentów stosuje te kretyństwo?
Według strony (na ile to wiarygodne?) http://www.gsmarena.com/search.php3
gdy zapodać w parametrach sim size: nano wy¶wietla 14 wyników w tym 6 jabłek, poza tym 4 motorole, jedna nokia, dwa asusy i jaki¶ vertu.
Może konsumenci zbojkotuj± ten idiotyzm i nie będ± kupować urz±dzeń które wprowadzaj± zamęt?
Mam nadzieje że to się nie upowszechni

Data: 2013-12-13 16:54:55
Autor: Waldek Godel
nanosim kto stosuje
Dnia Fri, 13 Dec 2013 12:52:36 +0100, robik napisał(a):

[...]

Co¶ ci się pomerdało z wyszukiwaniem. Nano stosuje tylko Apple, choć jest oficjalnie zatwierdzone.
Micro jest w zasadzie obowi±zuj±cym standardem - każdy nowy smartfon ma micro.
Mini zostały tylko dla tanich prostych telefonów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-12-13 21:22:43
Autor: robik
nanosim kto stosuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:1pxw0ha2qxk8n$.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie mam jak tego sprawdzić, gsmarena to chyba najlepsza strona typu "phone compare" wybrałem po prostu sim size
Zobacz co tam wyskakuje i niestety niektórzy producenci zaczynaj± bł±dzić... cywilizacja upada..

Data: 2013-12-13 20:31:55
Autor: masti
nanosim kto stosuje
Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 21:22:43 +0100 osobnik zwany robik napisał:

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
Dnia Fri, 13 Dec 2013 12:52:36 +0100, robik napisał(a):

Ilu producentów stosuje te kretyństwo? Według strony (na ile to
wiarygodne?) http://www.gsmarena.com/search.php3
gdy zapodać w parametrach sim size: nano wyświetla 14 wyników w tym 6
jabłek, poza tym 4 motorole, jedna nokia, dwa asusy i jakiś vertu.
Może konsumenci zbojkotują ten idiotyzm i nie będą kupować urządzeń
ktĂłre
wprowadzają zamęt?

Coś ci się pomerdało z wyszukiwaniem. Nano stosuje tylko Apple, choć
jest
oficjalnie zatwierdzone.
Micro jest w zasadzie obowiÄ…zujÄ…cym standardem - kaĹĽdy nowy smartfon ma
[...]

niestety niektórzy producenci zaczynają błądzić... cywilizacja upada..

od ilości plastiku wokół chipa? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-13 21:38:28
Autor: robik
nanosim kto stosuje

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:l8fqrr$3dj$10dont-email.me...
[...]

od braku standardu powodującego wkurwienie użytkownika chcącego przełożyć kartę do innego telefonu, jak to dawniej bywało bez problemów teraz będzie trzeba nosić dwa adaptery i pilnik ze skalpelem

Data: 2013-12-13 20:55:26
Autor: Waldek Godel
nanosim kto stosuje
Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:38:28 +0100, robik napisał(a):

od braku standardu powoduj±cego wkurwienie użytkownika chc±cego przełożyć kartę do innego telefonu, jak to dawniej bywało bez problemów teraz będzie trzeba nosić dwa adaptery i pilnik ze skalpelem

Twierdzisz, że norma ETSI to nie jest standard?
I jako¶ niespecjalnie masz rację, bo odk±d pojawiła się karta SIM,
przewidziano 3 rozmiary. Jedyne co się zmieniło, to czwarty rozmiar (nano)
który doszedł w 2012

Data: 2013-12-13 20:56:56
Autor: masti
nanosim kto stosuje

napisał:

[...]

tym 4 motorole, jedna nokia, dwa asusy i jakiĹ› vertu. MoĹĽe
konsumenci zbojkotują ten idiotyzm i nie będą kupować urządzeń które
[...]

od braku standardu powodujÄ…cego wkurwienie uĹĽytkownika chcÄ…cego
przełożyć kartę do innego telefonu, jak to dawniej bywało bez problemów
teraz będzie trzeba nosić dwa adaptery i pilnik ze skalpelem

a już mikro nie budzi u Ciebie takich odczuć? Człowiek chciałby normalnie z innymi tamtamami pogadać a tu musi jakichś telefonów używać

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-13 23:12:51
Autor: m4rkiz
nanosim kto stosuje
"robik" <robson@nanecie.pl> wrote in message news:52ab6ca7$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
Nie mam jak tego sprawdzić, gsmarena to chyba najlepsza strona typu "phone compare" wybrałem po prostu sim size
Zobacz co tam wyskakuje i niestety niektórzy producenci zaczynaj± bł±dzić... cywilizacja upada..

a czym sie to rozni z filozoficznego punktu widzenia od kart sd?

coraz prosciej jest napchac do telefonu elektroniki wiec i coraz
bardziej sie na puste miejsca zwraca uwage

plastikowa przejsciowka za 10(?) centow nie zrujnuje ludzi
przekladajacych karty miedzy debiutujacymi na rynku telefonami

tym bardziej ze na upartego mozna to zrobic w 5 minut z dwoch
starych simow

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-13 22:40:20
Autor: Mirek Ptak
nanosim kto stosuje
Dnia 2013-12-13 17:54, *Waldek Godel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
>wprowadzaj± zamęt?
Co¶ ci się pomerdało z wyszukiwaniem. Nano stosuje tylko Apple, choć jest

No jednak nie - Nokia 1520 nano sim - reszty nie sprawdzałem, ale wygl±da to niestety wiarygodnie... 14 urz±dzeń so far

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2013-12-13 22:00:29
Autor: Waldek Godel
nanosim kto stosuje
Dnia Fri, 13 Dec 2013 22:40:20 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

No jednak nie - Nokia 1520 nano sim - reszty nie sprawdzałem, ale wygl±da to niestety wiarygodnie... 14 urz±dzeń so far

Bez przesady - 1520 (która jest na rynku od 3-4 tygodni), trzy odmiany
jednego dopiero co wypuszczonego modelu amerykańskiego modelu Motki., 2-3
modele których jeszcze nie ma na rynku i dewocjonalia ko¶cioła
kupertyńskiego (który zreszt± ten rozmiar sima przeforsował w ETSI)

W zasadzie nie ma z tym problemu, poza tym, że między micro a nano
faktyczna różnica miejsca zajmowanego w obudowie jest pomijalna.