[id] napad na muzem [?] z kuszą

Data: 2009-10-02 13:02:47
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
pamiętam tylo jedną scenę

włamywacz omijając rózne systemy zabezpieczeń doszedł w końcu do ściany z metalowych prętów; i zamiast je forsować to strzelił z kuszy w przycisk znajdujący się za nimi

ten film musi być co najmniej z lat 80. jak nie 70.

TV

Data: 2009-10-02 07:37:14
Autor: CzJ
napad na muzem [?] z kuszą
On 2 Paź, 13:02, "Telev" <televizy...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Taki motyw był w Rybce zwanej Wandą.

Pzdr

CzJ

Data: 2009-10-05 13:37:09
Autor: Telev
napad na muzem [?] z kuszą
> [...]

znajdujący się za nimi

ten film musi być co najmniej z lat 80. jak nie 70.

rybke widziałem niedawno, to nie to

TV

Data: 2009-10-02 13:39:28
Autor: aL
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Telev pisze:
pamie^tam tylo jedn? scene^

w^(3)amywacz omijaj?c rózne systemy zabezpieczen~ doszed^(3) w kon~cu do ?ciany z metalowych pre^tów; i zamiast je forsowa? to strzeli^(3) z kuszy w przycisk znajduj?cy sie^ za nimi

ten film musi by? co najmniej z lat 80. jak nie 70.

W "Kręgu zła" Yves Montand używał karabinu z celownikiem optycznym.
aL

Data: 2009-10-02 18:42:29
Autor: frank drebin
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Telev wrote:
[...]

mi to śmierdzi którąś starą "Różową Panterą" z Sellersem.

Data: 2009-10-02 19:04:52
Autor: Titus Atomicus
[id] napad na muzem [?] z kuszą
In article <ha5ais$gb7$1@mx1.internetia.pl>,
 "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> wrote:

Telev wrote:
> [...]
> w przycisk znajdujący się za nimi
>
> ten film musi być co najmniej z lat 80. jak nie 70.

mi to śmierdzi którąś starą "Różową Panterą" z Sellersem.

I wspomniana 'Rybka'.
Ale moze w ktoryms z Olsenow tez by sie znalazlo?

Pozdrav
TA

Data: 2009-10-02 20:35:20
Autor: Jo'Asia
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wystukał:

I wspomniana 'Rybka'.
Ale moze w ktoryms z Olsenow tez by sie znalazlo?

Z któregoś Olsena pamiętam strzelanie do wyącznika ze zdalnie sterowanego
czołgu-zabawki, pluło czymś w stylu kulek do ASG... :)

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-10-05 21:32:44
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Telev wrote:
> [...]

"frank drebin" <blablabla@wyp.pl> wrote:
mi to śmierdzi którąś starą "Różową Panterą" z Sellersem.

być może; a czy Pantery nie były komediami?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>
I wspomniana 'Rybka'.
Ale moze w ktoryms z Olsenow tez by sie znalazlo?

Olseny na pewno nie, bo to na poważnie było

cała ta akcja włamu to się chyba w ciszy [bez słów] odbywała; gdzieś tam też się chyba strażnik pałętał

TV

Data: 2009-10-02 20:00:06
Autor: Hans Kloss
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Telev <televizyjna@gazeta.pl> napisał(a):
ten film musi być co najmniej z lat 80. jak nie 70.

How to Steal a Million z  O'Toolem i Audrey Hepburn. Jestem na 99% pewny ze
tam był numer z bumerangiem, z kuszą tylko na 75%.
J-23

Data: 2009-10-10 19:03:15
Autor: kajus44
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha5m46$ilg$1inews.gazeta.pl...
[...]

To traf mądralo bumerangiem w przycisk znajdujący się za pręmi. Bezgłośnie.

Data: 2009-10-10 17:11:45
Autor: Hans Kloss
[id] napad na muzem [?] z kuszą
kajus44 <kajususunto44@wp.pl> napisał(a):
To traf mądralo
Bumerang, "mądralo" służył do uruchamiania alarmu laserowego. Po jego
kilkukrotnym zawyciu, mądralo, został ów alarm przez strażników wyłączony z
podejrzeniem niesprawności. A potem, mądralo, na 75% strzelano z kuszy w
przycisk....
A poza tym mądralo wypadałoby przynajmniej mieć jakieś blade pojęcie o filmie
na temat którego głos się zabiera.
J-23

Data: 2009-10-10 21:59:48
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
[...]

Być może był bumerang wcześniej a ja go nie pamiętam; będę sprawdzał ten tytuł [choćby po to żeby sobie popatrzeć na Audrey Hepburn]

TV

Data: 2009-10-12 19:14:14
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl
How to Steal a Million z  O'Toolem i Audrey Hepburn. Jestem na 99% pewny ze
tam był numer z bumerangiem, z kuszą tylko na 75%.

Obejrzałem i okazało się, że to totalnie nie to; How To Steal to takie gówno pseudokomediowe, coś tak nie do oglądania jak pseudosensacyjne Entrapment z Connerrym starsze o ponad 30 lat

TV

Data: 2009-10-03 16:33:05
Autor: jo44
[id] napad na muzem [?] z kuszą
tytułu nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
akcja toczy się w Paryżu w ekskluzywnym sklepie
jubilerskim.

Data: 2009-10-09 14:46:54
Autor: Seoman
[id] napad na muzem [?] z kuszą
jo44 wrote:
tytułu nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
akcja toczy się w Paryżu w ekskluzywnym sklepie
jubilerskim.

Na 100% Brian Dennehy grał tam skorumpowanego policjanta - ale nie chce mi się już grzebać w jego filmografii :)

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-10-09 15:05:48
Autor: Malkontent
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Dnia Fri, 9 Oct 2009 14:46:54 +0200, "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
napisał:

Na 100% Brian Dennehy grał tam skorumpowanego policjanta - ale nie chce mi się już grzebać w jego filmografii :)

No to takiego policjanta grał w F/X2. Chociaż może nie skorumpowanego,
co bardziej pazernego na kasę.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-10-12 16:24:20
Autor: Seoman
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Malkontent wrote:
No to takiego policjanta grał w F/X2. Chociaż może nie skorumpowanego,
co bardziej pazernego na kasę.

Spokojnie, większość jego ról to mundurowi. A tam był skorumpowany i to nie był FX2.

Pozdro,
Seoman

Data: 2009-10-12 20:10:47
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
<rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:hanb98$gbh$1inews.gazeta.pl...
jo44 wrote:
tytułu nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
akcja toczy się w Paryżu w ekskluzywnym sklepie
jubilerskim.

coś mi się wydaje, że ten film mógł być w ogóle europejski [ale mogę się mylić]

Użytkownik "Seoman"
Na 100% Brian Dennehy grał tam skorumpowanego policjanta - ale nie chce mi się już grzebać w jego filmografii :)

przejrzałem plot synopsisy na imdb i nic nie znalazłem co by pod to podpadało [w połączeniu z powyższym, czyli w kontexcie napadu na muzeum, sklep jubilerski czy inny skarbiec]

TV

Data: 2009-10-12 20:52:47
Autor: Michal Jankowski
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Data: 2009-10-13 11:07:47
Autor: Seoman
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Michal Jankowski wrote:
Może to:

http://www.imdb.com/title/tt0104101/

O, o tym pisałem. Pamiętam, że "obrobienie" sklepu jubilerskiego w tym filmie wymagało od cholery różnych dziwnych akcesoriów.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-10-16 14:13:05
Autor: TeleV
[id] napad na muzem [?] z kuszą

From: "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
| O, o tym pisałem. Pamiętam, że "obrobienie" sklepu jubilerskiego w tym
| filmie wymagało od cholery różnych dziwnych akcesoriów.

niegdzie nie mogę tego znaleźć

i jako że nie wiadomo czy to to- czy ktoś ma jeszcze jakieś inne typy?

TV

[id] napad na muzem [?] z kuszą