[id] napad na muzem [?] z kuszą

Data: 2009-10-02 18:42:29
Autor: frank drebin
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Telev wrote:
pamiętam tylo jedną scenę

włamywacz omijając rózne systemy zabezpieczeń doszedł w końcu do
ściany z metalowych prętów; i zamiast je forsować to strzelił z kuszy
w przycisk znajdujący się za nimi

ten film musi być co najmniej z lat 80. jak nie 70.

mi to śmierdzi którąś starą "Różową Panterą" z Sellersem.

Data: 2009-10-02 19:04:52
Autor: Titus Atomicus
[id] napad na muzem [?] z kuszą
In article <ha5ais$gb7$1@mx1.internetia.pl>,
 "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> wrote:

Telev wrote:
> [...]
> w przycisk znajdujący się za nimi
>
> ten film musi być co najmniej z lat 80. jak nie 70.

mi to śmierdzi którąś starą "Różową Panterą" z Sellersem.

I wspomniana 'Rybka'.
Ale moze w ktoryms z Olsenow tez by sie znalazlo?

Pozdrav
TA

Data: 2009-10-02 20:35:20
Autor: Jo'Asia
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wystukał:

I wspomniana 'Rybka'.
Ale moze w ktoryms z Olsenow tez by sie znalazlo?

Z któregoś Olsena pamiętam strzelanie do wyącznika ze zdalnie sterowanego
czołgu-zabawki, pluło czymś w stylu kulek do ASG... :)

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-10-05 21:32:44
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Telev wrote:
> [...]

"frank drebin" <blablabla@wyp.pl> wrote:
mi to śmierdzi którąś starą "Różową Panterą" z Sellersem.

być może; a czy Pantery nie były komediami?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>
I wspomniana 'Rybka'.
Ale moze w ktoryms z Olsenow tez by sie znalazlo?

Olseny na pewno nie, bo to na poważnie było

cała ta akcja włamu to się chyba w ciszy [bez słów] odbywała; gdzieś tam też się chyba strażnik pałętał

TV

[id] napad na muzem [?] z kuszą