[id] napad na muzem [?] z kuszą

Data: 2009-10-03 16:33:05
Autor: jo44
[id] napad na muzem [?] z kuszą
tytułu nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
akcja toczy się w Paryżu w ekskluzywnym sklepie
jubilerskim.

Data: 2009-10-09 14:46:54
Autor: Seoman
[id] napad na muzem [?] z kuszą
jo44 wrote:
tytułu nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
akcja toczy się w Paryżu w ekskluzywnym sklepie
jubilerskim.

Na 100% Brian Dennehy grał tam skorumpowanego policjanta - ale nie chce mi się już grzebać w jego filmografii :)

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-10-09 15:05:48
Autor: Malkontent
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Dnia Fri, 9 Oct 2009 14:46:54 +0200, "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
napisał:

Na 100% Brian Dennehy grał tam skorumpowanego policjanta - ale nie chce mi się już grzebać w jego filmografii :)

No to takiego policjanta grał w F/X2. Chociaż może nie skorumpowanego,
co bardziej pazernego na kasę.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-10-12 16:24:20
Autor: Seoman
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Malkontent wrote:
No to takiego policjanta grał w F/X2. Chociaż może nie skorumpowanego,
co bardziej pazernego na kasę.

Spokojnie, większość jego ról to mundurowi. A tam był skorumpowany i to nie był FX2.

Pozdro,
Seoman

Data: 2009-10-12 20:10:47
Autor: Telev
[id] napad na muzem [?] z kuszą
<rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:hanb98$gbh$1inews.gazeta.pl...
jo44 wrote:
tytułu nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
akcja toczy się w Paryżu w ekskluzywnym sklepie
jubilerskim.

coś mi się wydaje, że ten film mógł być w ogóle europejski [ale mogę się mylić]

Użytkownik "Seoman"
Na 100% Brian Dennehy grał tam skorumpowanego policjanta - ale nie chce mi się już grzebać w jego filmografii :)

przejrzałem plot synopsisy na imdb i nic nie znalazłem co by pod to podpadało [w połączeniu z powyższym, czyli w kontexcie napadu na muzeum, sklep jubilerski czy inny skarbiec]

TV

Data: 2009-10-12 20:52:47
Autor: Michal Jankowski
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Data: 2009-10-13 11:07:47
Autor: Seoman
[id] napad na muzem [?] z kuszą
Michal Jankowski wrote:
Może to:

http://www.imdb.com/title/tt0104101/

O, o tym pisałem. Pamiętam, że "obrobienie" sklepu jubilerskiego w tym filmie wymagało od cholery różnych dziwnych akcesoriów.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-10-16 14:13:05
Autor: TeleV
[id] napad na muzem [?] z kuszą

From: "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
| O, o tym pisałem. Pamiętam, że "obrobienie" sklepu jubilerskiego w tym
| filmie wymagało od cholery różnych dziwnych akcesoriów.

niegdzie nie mogę tego znaleźć

i jako że nie wiadomo czy to to- czy ktoś ma jeszcze jakieś inne typy?

TV

[id] napad na muzem [?] z kuszą